PHP Programmeur

  • Ik ben opzoek naar een programmeur die samen een project wil opbouwen.


    Je stapt mee in een team van 3 personen met jezelf erbij.
    Je wordt meteen medeëigenaar. En zorgt samen met het team voor een remake van een bestaande source.
    Of een volledig nieuwe game.


    Je kan elke dag of toch minstens 3 - 4 dagen een paar uurtjes programmeren en dat volgens een todo lijst die we samen opmaken.
    Hoe en wat het allemaal gaat worden, word besproken als het team volledig is.
    De inkomsten worden eerlijk verdeelt. En een financiele steun, is niet verplicht. Wel altijd welkom!


    Verder word er contact gehouden via Skype waar we ook regelmatig meetings gaan houden, om het werk te evalueren.


    Je dient kennis te hebben van PHP, MYSQL(i), Javascript, CSS, HTML, Jquery.
    Kunnen Designen en of Slicen is een pluspunt.



    Voor meer informatie gelieve te reageren of een PM te sturen.

  • Michael doet programmering, de persoon die we zoeken doet ook programmeer werk.
    Ik kan helaas jniet programmeren. daarom is de winst verdeling ook 40/40/20 ik 20, ook ondanks dat ik alles financier.


    Verder 2 programmeurs, ik breng mee de ideeën, en zorg voor de technische kant, zoals de server, contact met hosting en of medewerkers en alle andere zaken.

  • Misschien offtopic...


    Maar ik vindt het wel grappig dat je een programmeur zoekt, die mag gaan zitten wachten op ze verdiensten want of er winst gemaakt wordt weet je niet. Daarnaast wordt er ook nog is gevraagd of ze even financieel hun steentje bij willen dragen..


    Kan je dan niet beter gewoon op zoek gaan naar een Sponsor?

  • Neen,
    Er word niet GEVRAAGD om bijdrages te doen.
    Als dat vrijwillig gebeurd, dan zal ik er wss geen nee op zeggen...


    Verder worden er geen verdiensten gegeven, omdat we uit de winst gaan delen.
    Natuurlijk weet je niet of er al dan niet winst gemaakt zal worden.
    Maar daar zullen we samen voor moeten werken. Zorgen voor een goede game, die aantrekkelijk genoeg is, om donaties uit te halen.


    Verder word alles gefinancierd door mezelf, en heeft niemand verplichtingen om geld te geven.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!