CriminalsLife layout

• Ik heb een layout gemaakt. In eerste instantie puur voor verkoop, maar ik vond hem leuk dus heb hem naar me scripter/baser gestuurd en hij heeft hem gebased. Ik wacht nog op Bandiet, en dan zal de layout in verkoop gaan.:) Ik heb er meteen een 'portal-pagina' bijgemaakt. Let er maar niet te veel op. Nou, ik hou op met praten want dat gaat te lang duren. Zeg niet van lelijk, maar zeg dan ook waarom. Zeg ook wat je mooi vind, dat houd ik dat erin(en onthoud ik voor latere designs)

Hier is hij te vinden.

Met vriendelijke groet,

Liberty.

• ik vind dat het een beetje allemaal te veel op elkaar lijkt.
    het zijn altijd dezelfde layouts. natuurlijk is die wel uniek, maar allemaal hetzelfde idee.
    probeer eens iets compleet nieuws in elkaar te zetten.

voor de rest is die wel netjes uit gewerkt complimenten.

Mvg,
    R.Kurpershoek

• @ Rutgerk.
    Niet lullig bedoeld hoor, maar jij site's lijken op MijnMaffia e.d.

Maar even terug te komen, ik vind de layout wel mooi. Alleen voor de menu had ik geen wiet gekozen als plaatje meer een pistool ofzo.
    Maar verder vind ik hem heel mooi. Als de prijs redelijk is denk ik dat ik hem wel zal kopen =D

• Ben het met Frenzo een de maffie ging meer over coke en geld dan wiet.
    wiet moet je gebruiken bij amsterdamcrime ofzo(weet niet of dat bestaat)(xD)

En bij de ingame aan de linkerkant van je vavbar is ie beetje raar gekarteld.(of hoort dat zo? dan vind ik het namelijk niet mooi)

voor de rest mooi als het de enige was alleen er zijn hier duizenden van dus hij is niet echt uniek meer:hmm:
    6/10

http://www.bbxweb.nl
    Kwaliteits layouts voor een lage prijs op maat gemaakt!
    Al vanaf 50 euro inclusief basing/slicing!
    |[b]Alle cp\'ers krijgen 5 euro korting op het eindbedrag

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!