Hallo,
Ik ben opzoek naar iemand die voor mij een aantal uitbreidingen wil scripten voor mijn website. Ik heb de volgende uitbreidingen ingedachte:
Referralsysteem
Bestaande leden krijgen een vergoeding voor het aanbrengen van nieuwe leden via hun eigen unieke referrallink. Deze uitbreiding moet de volgende features krijgen:
- Iedere gebruiker krijgt een eigen unieke referrallink.
- Promotie pagina, op deze pagina staat de unieke referrallink, ook kan er aan deze pagina andere informatie toegevoegd worden. Zoals promotie banners.
- De promotie banners dienen op de promotie pagina aanwezig te zijn met een html code waar de unieke referrallink van het betreffende lid in staat. Als ook dient er een BBcode te zijn.
- De referral vergoeding dient in percentages te gaan, de percentages dienen instelbaar te zijn via het admin paneel.
Inschrijvingen systeem
Op de website waarvoor de uitbreidingen zijn kan men sparen voor een gratis prepaid tegoed bon/kaart. Daarom moet er een optie zijn waardoor er zeer snel veel punten verdiend kunnen worden, daarvoor is een inschrijvingen (lead) systeem ideaal. Het inschrijvingen systeem moet de volgende functies krijgen:
- Overzicht pagina, op deze pagina komen alle beschikbare lead advertenties in een overzichtje te staan. Dit overzicht bestaat uit banners, welke onder elkaar staan, met daar achter per campagne de vergoeding, de leden kunnen dan op de banner van de campagne klikken, waarna deze doorgestuurd worden naar een info pagina, waar hun unieke link en informatie over de campagne staat. De informatie pagina per campagne moet de volgende zaken bevatten:
- Naam campagne
- Omschrijving campagne
- Vergoeding
- Resterend aantal aanmeldingen beschikbaar
- Gemiddelde keurtijd
- Unieke tracking link van lid.
- De advertenties kunnen toegevoegd worden via het admin paneel. De volgende informatie moet door de admin ingevuld kunnen worden in een simpel formuliertje:
- Naam campagne
- Omschrijving
- Vergoeding
- Maximum totaal aantal leads beschikbaar
- Gemiddelde keurtijd
- Link van het affiliate netwerk naar de campagne.
- De advertenties kunnen verwijderd worden via het admin paneel.
- De advertenties kunnen aangepast worden via het admin paneel.
- Keuringspaneel, dit paneel dient een overzicht te bevatten waar de leads die door leden zijn aangebracht komen te staan. De volgende informatie dient in het overzicht te staan:
- Naam campagne.
- Gebruikersnaam lid.
- IP adres waarmee de lead werd gedaan.
- Tijd en datum van lead.
- Alsook moet er een mogelijkheid zijn om de lead goed- of af te keuren.
Internationaal
Verder wil ik de website ook internationaal lanceren waardoor er een mogelijkheid moet komen om de site in meerdere talen aan te bieden op dezelfde leden database, bovendien moet een lid/bezoeker afhankelijk van het land waaruit het ip komt doorverbonden worden naar de website voor het betreffende land. Indien mogelijk dan zou ik ook graag de inschrijvingen pagina in hetzelfde systeem mee laten draaien zodat een lid uit bijvoorbeeld: Engeland geen campagnes krijgt uit Nederland.
Kan jij maken wat ik zoek? Stuur me dan een PB voor meer informatie!