DirectAdmin Api Create User

  • Beste,


    Ik probeer momenteel ervoor te zorgen dat als de value activated op 1 komt te staan dat er in directAdmin een account voor de gebruiker wordt aangemaakt. Maar hij wilde gebruiker niet toevoegen op DirectAdmin, wel gewoon in me database.


    Kan iemand me helpen met waat ik fout doe?
    Heb ook al gekeken op directadmin service welke values gebruikt kunnen worden, maar dat staat goed.



    Alvast bedankt voor de hulp

  • Weet iemand hier het antwoord op, heb al lopen zoeken in de directadmin support etc. en gevraagd op andere website's alleen zij kunnen geen fouten vinden. Maar lijkt me toch echt dat er ergens een fout moet zitten anders zou die de gebruiker wel aanmaken

  • Ik kreeg 2maal een NULL NULL waarde, dus daar kwam ik niet verder mee,
    Maar heb nu de volgende fout, dat heeft iets met een variable of isset te maken, kom er niet helemaal uit. Dus weet niet of iemand dit kan uitleggen?


    Notice: Undefined index: error in /home/admin/domains/svghosting.nl/public_html/acp/modules/profile/activate.php on line 48 Notice: Undefined index: text in /home/admin/domains/svghosting.nl/public_html/acp/modules/profile/activate.php on line 49 Notice: Undefined index: error in /home/admin/domains/svghosting.nl/public_html/acp/modules/profile/activate.php on line 48 Notice: Undefined index: text in /home/admin/domains/svghosting.nl/public_html/acp/modules/profile/activate.php on line 49

    Deze meldingen gelden voor regel 39 en 40 in de startpost.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!