Mijn webhosting verloopt binnenkort en ben reeds aan het bekijken waar ik volgend jaar kan bijgaan: verleng ik mijn webhosting toch of verander ik?
Met welke webhoster hosten jullie nu en/of wat zijn jullie ervaringen met andere hosters?
Mijn webhosting verloopt binnenkort en ben reeds aan het bekijken waar ik volgend jaar kan bijgaan: verleng ik mijn webhosting toch of verander ik?
Met welke webhoster hosten jullie nu en/of wat zijn jullie ervaringen met andere hosters?
Hallo,
Zelf gebruik ik nu al een aantal jaar TransIP. Ben zeer tevreden Zeer goede prijs/kwaliteit (want ze zijn namelijk redelijk goedkoop maar je krijgt veel!) met goede service naar mijn mening.
Mvg,
Tim
Hoe erg het ook klinkt.. Maar voor m'n kleine projecten gebruik ik nog steeds Versio. Lekker goedkoop en hoef geen service omdat ik er verder weinig mee doe.
Als ik echt iets serieus moet hebben gebruik ik LeaseWeb of net als Tim ook TransIP.
Versio FTW!
Goedkoop, snelle levering en geweldige support
Ik ben al jaren klant bij Versio en tot nu toe zonder problemen.
Ik zelf host al jaren bij Neosrada en heb daar nu bijna 2 jaar een server draaien. Ook hier goedkoop, snelle levering en echt goede support.
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!