Volgens mij komt dat omdat deze blog nog niet gepubliceerd is. Hij zou ook niet in de lijst terecht moeten komen geloof ik.
De tekst onder je avatar kan je volgens mij niet veranderen op het moment. Daar is nog geen setting voor.
Nieuwe ICTscripters
-
-
-
Dit zijn twee blogs van mij.
Deze zijn op de een of andere manier gepubliceerd.
De reden hiertoe weet ik niet maar neem even contact op met een teamlid om te kijken wat het probleem is/was.Hartelijke dank voor het melden. Dan kan ik er iets aan gaan doen.
-
Ik weet dat @K.Rens met de blogbox bezig is. Er worden ook concepten geshowd, dus dit moet even aangepast worden.
-
Eigen reacties liken even uitzetten ?
-
-
Mogelijkheid voor het uitzetten van de notificaties?
Vind het best storend, dat er voor elk nieuw bericht een melding komt. -
Mogelijkheid voor het uitzetten van de notificaties?
Vind het best storend, dat er voor elk nieuw bericht een melding komt.Je kan in settings de optie "Automatically watch replied threads" uitzetten, en enkel de threads die je dan op "Watch" drukt zal er een notificatie van komen.
Edit:
http://ictscripters.com/Settings/ Onder interface vindt je "Automatically watch replied threads"
http://ictscripters.com/NotificationSettings/ Notificatie Instelligen -
-
Bedankt voor de blog box bug melding.
Deze box toont nu enkel actieve, niet verwijderde blogs in het linker menu.Update:
- Crewleden kunnen nu wel correct modereren. Sorry als je reports bleven staan tot nu.
- Hier links, onder mijn naam, staat nu netjes "Downloads". Voordien stond er foute tekst. -
Het Logo van ICT's doet het hier niet, en ik kan mijn notificaties niet verwijderen?
-
Bedankt voor de blog box bug melding.
Deze box toont nu enkel actieve, niet verwijderde blogs in het linker menu.Update:
- Crewleden kunnen nu wel correct modereren. Sorry als je reports bleven staan tot nu.
- Hier links, onder mijn naam, staat nu netjes "Downloads". Voordien stond er foute tekst.
Als je erover gaat onder je profiel links zie je nog entries. -
Bij blogs was bij mij de nieuwe blog van K.Rens niet vet gedrukt en ook niet blauw oplichtend.
Word dit weer veranderd of? -
Het blog systeem heeft denk ik geen ongelezen functie.
Vandaar dat dit dus niet mee werkt met de kleuren.
Echt zonde, moet kijken of ik dit niet kan scripten... -
Gewoon kijken of je alle reacties gelezen hebt, net zoals hier bij het forum..
-
Gewoon kijken of je alle reacties gelezen hebt, net zoals hier bij het forum..
Het forum hier brengt je toch automatisch naar de comment die voor jou nieuw is?
-
Niet bij blogs, waardoor we we niet kunnen zien of er iets is bij gekomen
-
Bij de blogs is het veel programmeerwerk om te kunnen zien wie wat gelezen heeft.
Staat op de te doen lijst, maar iets lager.Update: de sitemaps voor google werden gerepareerd. Deze werkten nog niet voor alle pagina's.
-
Update:
- Overgestapt naar google universal analytics (nieuwere versie van de code)
- Conversie doelen opgezet (nieuw topic en nieuwe reactie) om performatie van de site te kunnen opvolgen
- Via https wordt het font nu ook correct ingeladen
- Spamassassin geïnstalleerd om zo spam beter te kunnen afvangen op onze mails -
Geen idee om een blokje nieuwste blogs en dan laatste activiteit bij blogs te tonen? Nu hebben de blogs geen zin aangezien je niet kan zien welke een reactie of iets dergelijke heeft.
-
Dan krijgen we nog meer blokken in het linker menu?
Ik zou het kunnen doen, ik heb de code voor blogs met de laatste reacties hier bij me liggen...
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!