Layout

  • [offtopic]Dus dit is een layout?[/offtopic]
    Is geeneens geld waard. Niet gebased, het is maar 1 superklein plaatje. Ik koop nog liever een woordenboek, voor jou. Kan je leren wat een layout eigenlijk is. Dat je de lef heb om het te posten.

  • oke mijn onderbouwing hier komt hij:
    geen tekst als opvullen
    te klein
    kleuren passen niet
    verhoudingen kloppen niet


    dus:


    dit is niks waard!


    gr, stan van oers


    PS tip doe eens wat tutorials over designen

  • beste iedereen ik zet hem gratis online bij downloads omdat ik er over afgekraakt word.


    ps. ik heb deze layout gebouwd uit tutorials.


    kan slotje op?


    edit: toegevoegt aan downloads nu even wachten als die geaccepteerd word.

  • Kleine tip: Iets opbouwen uit een totorial en dan verkopen is op een nogal laag niveau als je begrijpt wat ik bedoel.

  • ik snap hem er is natuurlijk een eigen tintje aan toegevoegt. deze komt uit het begin van mijn photoshop ja hoe wil je het noemen? oefenen. kwam hem toevallig tegen. ik heb nog een layout toegevoegt aan downloads even wachten of ze hem accepteren.

  • beste lars,
    laat je zeker niet van de wijs brengen door de kritiek die er is geleverd, ga gewoon lekker door met designen en laat hem af en toe checken door mensen op CP of SD. Want sommige daar hebben er verstand van en weten wat goed is en niet.


    mvg,
    stan

  • bedankt ik ben hard aan het werk ben al 2 jaar met photoshop bezig. maar het probleem is als je er 1 maand niets aan doet weet je sommige dingen niet meer. maar ik ben nog steeds druk bezig heb er al 1 gepost die vond men wel mooi


    http://lhmedia.nl/layouts/official
    mijn outgame bij de criminolz


    voor de ingame heb ik geen inspiratie maar dat komt meestal op de raarste momenten bij mij.

  • Citaat van lhmedia

    bedankt ik ben hard aan het werk ben al 2 jaar met photoshop bezig. maar het probleem is als je er 1 maand niets aan doet weet je sommige dingen niet meer. maar ik ben nog steeds druk bezig heb er al 1 gepost die vond men wel mooi


    http://lhmedia.nl/layouts/official
    mijn outgame bij de criminolz


    voor de ingame heb ik geen inspiratie maar dat komt meestal op de raarste momenten bij mij.


    Dat ziet er een stuk beter uit!


    En ook ooit over nagedacht om lhmedia.nl te verbeteren qua design?
    Zo ga je geen klantenn trekken hoor ;)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!