[GEZOCHT] Ervaren PHP programmeur

  • Goedemiddag,


    Momenteel ben ik opzoek naar een ervaren PHP programmeur die voor mijn website 1 functie wilt realiseren. Daarvoor heb ik een LOW/MID-budget (€ XXX,-) voor gespaard.


    Wat wil ik?
    Eigenlijk is het een soort agenda wat ik wil, alleen dat wat gespecificeerder. Ik werk momenteel een een project waar ik afspraken met klanten kan maken. Die afspraken worden uiteindelijk ingedeeld op werkauto, datum/tijd en route (zo kort mogelijk).
    Omdat wij met meerdere klanten werken hebben we ook meerdere auto's. dus het is niet de bedoeling dat de chauffeur van hot na her gaat rijden...
    Dit is dus de functie die u wellicht voor mij kan maken, daarbij komt natuurlijk ook, omdat het systeem niet presies als een mens kan denken. Wil ik er een drag and drop functie in zodat ik eventuele wijzigingen in de afspraken lijst altijd kan maken.. En dus niet afhankelijk van het systeem ben. En dat moet natuurlijk worden opgeslagen.


    Prijs:
    Low/mid Budget € XXX,-
    Werkt u zelf op uur tarief, dan valt dat te bespreken..


    Betaling
    Overschrijven


    Bent u niet in de gelegenheid om in rust aan dit project te werken, dan kan ik u een werkruimte aanbieden in een kantoor pand waar ik ook zit. De reiskosten kan ik in tegemoet komen. Daarnaast zal het communiceren veel makkelijker worden!


    Ik hoop dat er iemand de ervaring heeft en mij hierbij kan helpen!?

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!