OSBanditi 2.2.2 Pro Bug

  • Ik heb de OSBanditi 2.2.2 gedownload hij werkt prima helaas is er maar 1 bug. Zodra je alles gedaan heb moet je een admin account aanmaken als ik dit doe crashd mijn server.


    Verholpen maar geen admin. Weten jullie toevallig hoe ik dit goed kan verhelpen of hoe ik me zelf admin kan maken in mijn Database.


    Als dat gelukt is is dat super.


    Verder naar de volgende vraag hoe kan ik advertenties maken en die weergeven op mijn website want als ik wil linken of geld wil verdienen met advertenties dan heb ik dit wel nodig.


    Hulp zou super zijn.


    Hoor graag zo snel mogelijk wat.


    Gr,


    PhilipR


    Link naar mijn site: http://maffia-planet.besaba.com/

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Beste PhilipR,


    Je kan een account maken door dit in de database te doen. Je gaat naar de tabel users of user. Ligt eraan hoe de tabel heet, maar in ieder geval naar de tabel gaan waar de gebruikers opgeslagen worden. Klik daar op insert.


    Daar kan je je gebruiker neerzetten. Misschien moet je je wachtwoord beveiligen met een HASH, daarvoor kan je een online hasher gebruiker. Je moet dan wel in de code opzoeken welke HASH je moet gebruiken maar ik neem aan dat dit MD5 is.


    Voor advertenties op je website kan je misschien even kijken naar Google AdSense.


    mvg,


    Dees

  • Oke alleen staat mijn account er al in wat mijn vraag is is hoe ik deze moet bewerken zodat ik admin wordt omdat die source namelijk bugt bij het maken van een admin na het installeren van de source.


    Op mijn server.


    Verder mochten jullie een hosting weten die erg goed is en gratis is en ook nog is zonder reclame en dan ook nog is super snel dan hoor ik het graag ik gebruik nu hostinger.

  • De knop waar "Prt Sc" of "Print Screen" op staat kan je een printscreen mee maken. Hier een afbeelding er van.


    Als je deze knop hebt ingedrukt word (op Windows) deze afbeelding op het prikbord opgeslagen, dus deze moet je dan nog even plakken een Paint.


    Maar als je niet weet welke knoppen er op een toetsenbord zitten raad ik je af om meteen een Maffia site te beheren. Misschien eerst de knoppen op een toetsenbord leren en de beginselen van PHP.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!