Betaalmogelijkheden

• Hallo allemaal,

Momenteel ben ik bezig met een app waarbij ook betaald moet kunnen worden. Het gaat hier om betalingen voor fysieke producten. Nu heb ik diverse manieren gevonden (iDeal, PayPal etc.), maar ben ik ook tegen een soort van bundels aangelopen.

Met bundels bedoel ik:
    - GlobalCollect
    - IcePay

Heeft iemand van jullie hier ervaring mee? Of raden jullie misschien iets anders aan?

• Pay.nl is erg goed kwa dienstverlening en is de goedkoopste in de markt. Je hebt er een gratis pakket en daarbij is het limiet dat je een paar cent meer transactiekosten betaalt en geen auto-incasso's en creditcards kunt accepteren (kan wel via PayPal natuurlijk).

• Bij Pay.nl werkt het via een paar simpele file_get_contents PHP API calls. Daarmee vraag je eerst de betaling aan en krijg je een betaallink. Als de gebruiker betaalt heeft stuurt Pay.nl een oproep naar je server waar je de betaling dus kunt bevestigen en als de gebruiker terug komt op de return url kun je vervolgens met je eigen database kijken of de betaling gelukt is. Implanteren is erg makkelijk en ze helpen je graag met de e-mail support.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!