Foutje..

• Als ik een bericht verstuur krijg ik dit:
    Warning: mysql_fetch_object(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/maffiaki/domains/maffiakills.v3host.nl/public_html/world1/ingame/admin2.php on line 16

Beetje raar.. Weten jullie waar het aan ligt?
    Post het dan s.v.p!!
    Lars

• @ Killingdevil, gelukt, bedankt!
    Nu is het probleem, dat het niet in de Database word gezet, en er komt ook geen foutmelding..

Alle velden zijn nu goed.
    Dit is het nu:

• Kijk eens of de while lus überhaupt wel wordt doorlopen. Zet er eens een echo of print opdracht in, en kijk of hij deze naar het scherm schrijft.

Ps. Je hebt de mysql_real_escape_string() nu zo staan dat hij iedere keer in de lus wordt uitgevoerd... Dat hoort boven de lus te staan, niet erin!

• @ Killingdevil, je hebt weer gelijk:hmm:
    Daar doet ie het wel..

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 16.08.09 12:49:39:
    Ik heb even een nieuwtje,
    Hij doet het ook niet als ik hem aanpas. Nu heb ik hem zo, en dan komt er ook niks in de db...

PHP
    mysql_query("INSERT INTO `berichten`(`onderwerp`,`bericht`,`afzender`,`geaddresseerde`,`datum`,`inbox`,`outbox`,`outbox_read`,`inbox_read`) 
                                                    values('Code ontvangen',
                                                           'Hallo, je hebt een code ontvangen. Gebruik deze op onze verzilverpagina: <a href=\"index.php?p=creditcode\">hier</a> vul daar de volgende code in: ".$random."',
                                                           'Notificatie',
                                                           '".$naam."',
                                                           '".$date."',
                                                           'True',
                                                           'False',
                                                           'False',
                                                           'False')") or die(mysql_error());

Terwijl een zelfde code in een andere tabel het wel doet?

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!