Lopen tussen zombies?

• Dat Google glass het potentieel heeft om echt alles te veranderen, staat voor mij nu zeker vast.
    Een start-up bedrijf is gestart met de ontwikkeling van een app waarmee je als je gaat lopen, kan instellen dat je loopt tussen de zombies, of dat ze je achtervolgen.
    Dit stimuleert je om beter, constanter en sneller te lopen.
    Bovendien kun je punten verdienen en wordt gamification toegepast op alledaagse dingen.

Je kan ook kiezen om in plaats van zombies, een grote rollende steen achter je te hebben.
    Loop je niet snel genoeg, kan deze steen over je heen rollen.

Een volgende versie zal ook bogen kunnen zetten bij het skiën, waar je onderdoor kunt skiën om zo punten te halen.
    Of zelfs dat je bij skydiven kunt kiezen om door hoepels te zweven.

Er is ook een optie om te kijken wat jou record is en het live te vergelijken met je vrienden, of om te lopen tussen virtuele mensen en zo een race te lopen.
    Verder kun je ook bekendheden instellen om virtueel tegen te lopen.

Kortom: echt een leuke evolutie. :)
    Kijk gerust zelf:
    http://www.youtube.com/watch?v=39W6CMpdGsM#t=73

Wil jij al een Google glass?

• Ik wil wel een Google Glass maar eerst mogen ze een oplossing vinden voor de accu, want ik ga zeker weten niet dat ding elke 2-4uur opnieuw opladen. Ik vind het dagelijks opladen van me smartphone al vreselijk, laat staan meer dan 5x per dag.. :|
    Maarja de technologie word steeds beter dus ik mag niet zeuren, Google heeft ook al genoeg andere bedrijven gemotiveerd om soortgelijke apparaten te maken. Dus ik verwacht over een tijdje al een boel nieuwe en erg interessante tech op de markt. ^^

O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!