Reverse Engineering Tutorials

  • Hallo allemaal,


    ik wou graag een tutorial reeks die ik onlangs gevonden heb met jullie delen.
    Deze gaat over Reverse Engineering en legt je op een 'basis' manier uit hoe je eraan begint en hoe assembly in elkaar zit.


    http://thelegendofrandom.com/blog/sample-page


    Ikzelf heb er nog meer vlug even over kunnen kijken, maar het staat op mijn to-do list voor na de examens.
    Ik weet niet wie er in dit soort zaken geintresseerd is, maar ik vond het er zeker heel leerrijk uitzien. Door assembly te begrijpen leer je echt de low-level internals van een computer, wat altijd handig is! :)


    vriendelijke groeten en indien er iemand zich aan waagt, vertel me wat je er van vind. Ik zal binnenkort hetzelfde doen ;)


    Quitta

  • Ik kraakte vroeger zo time trials. Was echt vet en cool om er mee bezig te zijn.
    Het enige dat me nooit is gelukt om zelf te kraken was adobe software, die zijn ziek hard beveiligd ;) Moet je echt L33t voor zijn.


    Nu koop ik al mijn software, nu ik ga werken en geld verdien,
    maar vroeger kon ik me uren amuseren met het proberen van trials te kraken. :)


    Sinds ik ben over gestapt op Mac heb ik geen goede software gevonden om dit te doen - en probeer ik het ook niet meer.
    Als iemand goede mac software weet...? ;)
    Hopper dissasembler lijkt nog mee te vallen, maar zit ik al snel in vast...

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!