FeskensMedia

• Ik ben pas begonnen met mijn eigen portfolio website naar dat ik al ruim 2 jaar voor een ander design bedrijf heb gewerkt, nu zit ik met een klein probleem ik krijg wel voldoende bezoekers op mijn website en, zeker voor een portfolio website het enige is dat ik naar 2 weken pas 4 klanten heb gehad.

Nu is mijn vraag of er zich problemen voor doen met de layout of iets dergelijks in jullie resolutie en, of internet browser, kan dit moelijk zelf controleren gezien er zoveel scherm resolutie's en, internet browsers zijn tegenwoordig.

Website: http://www.feskensmedia.be
    Al vast bedankt voor de hulp.

Mvg, Mike.

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Ik zou de header of andere onnodige opvullingen weghalen en zorgen dat je zo weinig mogenlijk moet scrollen bv.
    Eventueel je layout breder maken, zodat je minder "enter(s)" moet doen je dus ook alles dichter bij elkaar kan zetten.
    Zodat scrollen overbodig wordt ;)

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 15.08.09 01:46:39:
    Ofwel in je context ook 4 buttons maken:
    Welkom | Website? | Waarom? | Vragen?

En dat dan je onderwerp opent in een alinea bv.
    Zodat je moet klikken en niet alles er al staat. ;)

• De header is niet overbodig dit is een deel waar ik mijn style kan showen en, de style van een layout is wat de klant moet overhalen buiten de portfolio om dan, de style van de layout geeft een eerste indruk.

En, ja de layout zou idd iets breder kunnen maar heb hier rekening gehouden met de meeste mensen die niet zo'n breed beeldscherm hebben als ons.

• Is inderdaad jammer dat hij niet valid is.
    En misschien zijn er ook nog wel andere mogenlijkheden om de "niet-scroll" te doen, zal er vannacht over nadenken :p

[offtopic]CP is ook niet valid, maar liefst 73 Errors![/offtopic]

• Zou goed kunnen idd dat hij niet valid is, maar klanten die ik krijg hebben over het algemeen geen verstand van die dingen denk niet dat dat ze zal tegen houden. Heb zelf wel een fout gevonden ( de layout begint niet helemaal boven aan die grijze balk tussen het menu en, de bovenkant van de internet browser moet weg.

• Citaat van Release

De header is niet overbodig dit is een deel waar ik mijn style kan showen en, de style van een layout is wat de klant moet overhalen buiten de portfolio om dan, de style van de layout geeft een eerste indruk.

En, ja de layout zou idd iets breder kunnen maar heb hier rekening gehouden met de meeste mensen die niet zo'n breed beeldscherm hebben als ons.

Tegenwoordig zijn de 15,4" schermen wel een beetje: "out" maarja..
    Zet gewoon: "width: 100%;" en het is opgelost! ;)

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 15.08.09 01:58:50:
    Edit en Release, ik zou toch maar eens goed nadenken over het scrollen.
    Als een klant moet scrollen, sommige houdt dat tegen.
    Het is iets kleins, maar wel een puntje meer waard als het zo is. ;)

• Ik volg jou helemaal Diester! ;)

En stel nu, er komt een bedrijf naar jou toe en zegt, ik wil een layout volledig valid volgens de w3 regels.
    Ja er zijn bedrijven die er ook wat van kennen aangezien zij misschien al een website hebben gehad.

Ik zou je website toch proberen valid te maken en scrollvrij.
    Misschien krijg je weer klant(en) bij daardoor.

Mvg,
    Freakr:)

• Ja oke kan ik het wel in vinden, maar als een klant er om vraagt zal ik er ook voor zorgen dat de layout valid is, zal er in ieder geval eens naar kijken meeste fouten zitten in de sluiting van een tag dus moet geen probleem zijn.

Maar de layout scroll vrij maken zal moelijk gaan zeker als ik de portfolio ga uitbreiden heb namelijk nog een stuk of 10 nieuwe voorbeelden.

• Scrollvrij maken is niet zeer moeilijk,
    Nuja, als het dan echt niet goed, probeer tenminste de meeste pagina's scrollvrij te maken en vooral de index.

Je kan makkelijk de volgende pagina's scrollvrij maken:
    - Home
    - WebDesign
    - Promotie
    - Te koop

PS: wat misschien ook beter is: Als je die nieuws nu eens weghaalt in de pagina's en gewoon bovenaan in de menu zet: Nieuws
    Bespaart plaatst op je andere pagina's en helpt al om het scrollvrij te maken. :)

• Beste,

De lay-out is naar mijn idee te simpel en te klein. Probeer de lay-out die je nu gebruikt uitgebreider te doen. Met de nieuwste snufjes van het designen. En zorg dat je website zo overzichtelijk genoeg is. En zorg er altijd voor dat de mensen iets direct kunnen bestellen. Een mooie grote groene button of iets dergelijks doet meestal wonderen ;). En werk de fouten van de W3C er even uit;)

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

• Citaat

De lay-out is naar mijn idee te simpel en te klein. Probeer de lay-out die je nu gebruikt uitgebreider te doen. Met de nieuwste snufjes van het designen. En zorg dat je website zo overzichtelijk genoeg is. En zorg er altijd voor dat de mensen iets direct kunnen bestellen. Een mooie grote groene button of iets dergelijks doet meestal wonderen . En werk de fouten van de W3C er even uit

Volgens mijn weet je niet waar je het over hebt, grote groenen button je ziet volgens mijn dat de huis stijl blauw is ... groen past daar helemaal niet bij en, komt ook nergens anders voor in de layout voor en, daar boven op is de contact pagina het bestel formulier daar staat al een button voor in het menu zou dus overbodig zijn om er nog een te plaatsen. En, je zegt dat het simpel is ... heb jou werk gezien dat komt er niet eens bij in de buurt, dus denk dat je dat comentaar ook voor je mag laten.

Andere tips heb ik wel gebruikt layout is nu bijna valid en, foutje in de top dat ik zelf heb gevonden ga ik nog weg werken dan is er al wat minder scroll ruimte ( overbodigen tekst word ook weg gehaald ) Dus veel scrollen is er straks niet meer.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!