partner gezocht; gamedesigner

  • Type & omschrijving werk:
    Vind je het leuk om te gaan werken aan een 2D topdown browser game?
    Dan ben jij wel misschien diegene die ik zoek!
    Ik ben opzoek naar een betrouwbare partner op langere termijn, iemand die er van houdt om (2D) games te designen.


    Tijdsduur / Periode:
    Het zal wel aantal maanden duren voordat we wat moois hebben om te presenteren.


    Je partner:
    Ik zal me even voorstellen, ik ben Ismail ben student en volg de opleiding applicatie ontwikkelaar.
    Ik ben al een aantal maanden bezig met de game, daar besteed ik mijn vrije tijd vooral aan.


    De game:
    Er is al een leuke naam voor de game.
    Een x aantal functies zijn al mogelijk, bijvoorbeeld: lopen over het veld, praten tegen personages, game levels aanmaken etc.


    Voorbeeld(en):
    Vanwege dat het nog volop in productie is, en we bekendheid later willen hebben wordt er alleen op verzoek wat getoond.
    Soortgelijke voorbeeld: browserquest van mozilla


    Verdiensten:
    Hopelijk zullen we er wat uit kunnen halen, maar dat is nu puur afhankelijk van het succes die we zullen boeken!
    Laat dit niet de reden zijn dat je voor de game gaat werken. Ik ben opzoek naar een partner met passie voor games!


    Extra informatie:
    Liefst iemand die een x aantal uur vrije tijd per week heeft en makkelijk bereikbaar is.
    Voorbeelden van eerder gemaakt werk is welkom! Het hoeft niks spetterends te zijn, als je maar ervaring aantoont.
    Specifieke vragen gelieve via pm, algemene vragen kun je in dit topic kwijt :)


    Thanks voor het lezen! :)

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!