Goedemiddag,
Al een tijd werk ik hard aan mijn website http://www.web-mobiel.nl de bedoeling is om de consument te voorzien van een bijpassend abonnement en eventueel toestel. Het ontwerp en base is al helemaal klaar.
Ik heb de benodigdheden om dit bedrijf te starten al aangevraagd en inmiddels in mijn bezit! Denk aan kvk, zakelijke rekening enz..
Wat heb ik nu nog nodig?
Ik zoek iemand waarmee ik een leuke tijd samen mee kan werken! Iemand die full-time net als mij aan onze 'projecten' mee wilt werken! Natuurlijk tegen een vergoeding!
Natuurlijk voor ik dit project ben gestart heb ik een plan gemaakt, hoe ik het precies wil hebben! Daarnaast kan jij als partner ook jou eigen ideeën verwerken in 'Het plan'. Zodat we uiteindelijk samen een goede website tot stand brengen!
Wat moet je zeker kunnen?
- PHP
- MySQL
Toekomst?
Omdat de meeste van ons hier nog allemaal jong zijn en vol ideeën zitten wil ik juist een samenwerking aangaan. Ik bedoel we werken allemaal hard om aan onze centjes te komen! En met onze capaciteiten kunnen we samen een leuk zakcentje opbouwen! een stukje vastigheid! Dat wil voor in de toekomst zeggen dat we samen meerdere projecten zullen starten wat uiteindelijk lijd naar een vast inkomen!
Wat meer over me zelf..
Ik ben Frenzo Brouwer, ben inmiddels 19 jaar jong. Het zit gewoon in mijn bloed om ondernemend bezig te zijn! Met liefde en plezier realiseer ik voor een klant zijn product! Daarnaast ga ik natuurlijk net als de meeste hier zaterdag avond gezellig de stad in om even lekker te ontspannen! Ik denk dat de meeste mij nog wel kennen van 'CriminalsPoint' in die tijd was ik actief onder de naam 'Frenzo'.
Het project dat ik met jou wil aangaan zie ik niet als een grap, ik wil er daadwerkelijk mijn en jou brood mee gaan verdienen!! Dus ben je bereid om mee te werken, maar heb je helaas niet genoeg tijd! Dan bedank ik je van harte maar ik zoek iemand die full-time mee kan helpen! denk aan kantoor uren... We houden telefonisch contact, mail of via skype!
Ik hoop op leuke reactie's!
Bedankt!
Frenzo | Webmobiel
http://www.web-mobiel.nl