vraag vendetta

• Ik wou onlangs vendetta eens uittesten en het systeem proberen te begrijpen maar toen ik mijn sql bestand wou importeren in de database kreeg ik een error:

SQL
    #1064 - You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'new paste tools api archive real-time faq PASTEBIN ' at line 1

Wat is er mis met de versie?

• Hallo,

Laten we beginnen bij basis computer gebruik.
    Als je kopieert, kopieer enkel het deel wat je ook daadwerkelijk dient te kopiëren.

Als je SQL code van Pastebin kopieert, zorg er dan voor dat je enkel de code kopieert en niet de tekst van de Pastebin website zelf.
    Nu zie ik zelf allemaal menu items.

Verder is het nogal raar om iets wat je enkel hebt gekopieerd en geplakt om hulp over te vragen.
    Dit is tevens ook het nadeel van dingen vlekkeloos kopiëren zonder enig weet te hebben wat het eigenlijk doet of is.

Mvg,
    Tim

• Dit is de werkelijke kopie van het sql bestand in zwarte vendetta?

------------

Pastebin gedeelte weggehaald:

SQL
    #1064 - You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '\'\', `enemy` varchar(16) NOT NULL default \'\', `id1` varchar(5) NO' at line 6

• Ja dat is mogelijk met zoeken / vervangen

Als je bijvoorbeeld zoekt op

PHP
    '\'\'

en dan vervangt voor

PHP
    '\

dan moet het goed zijn

Zoeken en vervangen doe je door teklikken op verkijker teklikken

Ik raad je aan de knop vervangen tegebruiken en niet alle vervangen dat om dat het wel eens kan zijn dat je meer van

PHP
    '\'\'

dan wat nodig is zo kan je ook controleren of het echt het juiste is wat je vervangt en is het niet het juiste klik je op volgende zoeken en zo verder

ik hoop dat je er zo uit komt als er vragen zijn hoor ik het wel

Mvg Terr0r

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!