Project gezocht

• Hallo allemaal,

Velen kennen mij wel, maar ik zal mij even kort voorstellen.

Mijn naam is Mathieu, woonachtig in het mooie Twente en 20 jaren jong. Ik heb ervaring met design, html, css en de basis van PHP (http://www.twistedmonkey.nl). Momenteel studeer ik HBO informatica, waardoor ik veel ervaring en kennis op doe. Op school zijn we volop bezig met JAVA. De verwachting is dat eind van dit schooljaar ( juli 2014 ) wij volledige apps moeten kunnen schrijven. Verder heb ik één jaar bij een communicatie / reclame bureau gewerkt, dus hier weet ik ook het één en ander van af. Tot slot, heb ik ook mijn propedeuse Psychologie behaald.

Uit mijn ervaring vind ik werken in projecten met een team zeer leuk en uitdagend. Ik ben daarom ook opzoek naar een project waar meerdere mensen aan werken. Natuurlijk moet dit wel een project zijn met een doel. Zijn er mensen met lopende projecten die nog versterking zoeken? Of een goed idee hebben? Misschien dat we het samen uit kunnen werken naar een winstgevend eind!

Contact kan via dit topic of via een privé-bericht!

Ik hoop op leuke reactie's!

• Is je doel van het project werken naar een winstgevend eind (dan spreken we over geld)?

Wat heb jij de project werkers te bieden, waar liggen je specialiteiten?

Heb je voorbeelden van voorgaande projecten, die je volledig hebt afgerond?

Ik heb misschien wel iets voor je :)

Ps. Antwoorden kan/mag ook via pm

• Geen slecht idee om met een aantal mensen tegaan werken aan een mooi en goed project

Ik heb wel een idee voor een project en dat is een goed werkende bugloose crime source

Reden daar voor is dat ik op redelijk veel forum's zie

ik ga beginnen met vedette unbuggen
    ik ga beginnen met osbanditi unbuggen
    ik ga beginnen met banditi unbuggen

Het zou mooi zijn als we met zijn allen of een groepje mensen een goedwerkende bugloose crime source kunnen gaan maken

Zo zag ik een tijdje terug dat lars banditi wou maken / unbuggen / releasen maar daar is ook niks meer van vernomen van dat project
    Zo zag ik een tijdje terug iemand die vedetta wou maken / unbuggen / releasen maar daar is ook niks meer van vernomen van dat project

Ik zou het wel een goed idee /project vinden om zo iets temaken gewoon een standaard crimesource met wat van banditi er in of wat van vedetta of iets heel nieuws

Mvg Terr0r

• ismail123 :

Is je doel van het project werken naar een winstgevend eind (dan spreken we over geld)?
    Ik ben inderdaad wel op zoek naar een project waar uiteindelijk winst mee gemaakt kan worden. Met winst bedoel ik inderdaad geld.

Wat heb jij de project werkers te bieden, waar liggen je specialiteiten?
    Zoals ik in mijn eerste bericht heb geschreven, liggen mijn specialiteiten vooral bij het designen, html / css en basis PHP (echter heb ik wel veel ervaring met WordPress). Ook zal ik in de toekomst (+- over een half jaar) volledige apps kunnen schrijven. Ook beschik ik over goede communicatieve vaardigheden om projecten te leiden (Dit heb ik vaker gedaan bij het communicatie bureau).

*basis PHP: Ik ben momenteel bezig via codeacadamy met OOP, deze heb ik bijna afgerond. Dit noem ik +- basis PHP.

Heb je voorbeelden van voorgaande projecten, die je volledig hebt afgerond?
    Voorgaande projecten kan ik je via een PB sturen, ivm privacy :)

Terr0r Het maken van een online text-based game lijkt mij op zich prima, echter niet om dit Open Source te doen. Ik ben helaas nog student en kan mijn tijd helaas niet volledig "gratis" indelen.

• Beste,

Ik heb wellicht een interessant project waar ik je bij kan gebruiken. Het sluit aan op je vakgebied (webdesign) en ik denk dat jij een goede toevoeging zal zijn aan het team. Ik werk momenteel alleen aan het project en wil nu grote stappen gaan maken. Versie 1.0 zal uitkomen op 1 januari 2014. Een potentiële klantengroep is al gerealiseerd door middel van een Twitter account met momenteel 3000+ volgers (terwijl de website nog niet online is of online is geweest).

Graag hoor ik of je interesse hebt. Dan kan ik je ook van meer informatie voorzien.

Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma

• Ik heb echter wel lopende projecten waar wij met het universal-games team aan werken momenteel zijn we met zijn 3e maar een 4e lid is altijd welkom gelieve mij te benaderen via pb.

Wij scripten heel erg veel met php

TEST ughost nu zelf "Klik hier voor trial"
    Let op:
    -Je pakket eindigd naar 2 weken dan worden ook alle bestanden verwijderd.
    -Je moet een eigen domein regelen (hebben,kopen)

• Bedankt voor je snelle antwoord!

Motivatie, haal je dat uit externe beloningen (geld, status etc) of meer intern zoals passie, complimenten etc?
    Interesse in games?

• Hallo,

Zelf heb ik ideeën voor enkele projecten, maar heb er de tijd niet voor om aan deze te kunnen beginnen maar wil dit wel zeer graag doen.
    Bij interesse voor één van de projecten kun je me gerust aanspreken op Skype hierover.

Project één:
    Gratis Chat project. Layout/logo is er en chat pagina. Er is een demo maar dat is oude code. Nieuwe gaat met iets aangepast pagina (responsive voor bijv mobiel) en veel betere performance.
    Zal een zeer uniek verdieningsmodel hebben. Zover ik weet nog nooit geprobeerd.

Project twee:
    Een game community waarbij de basis de extran functionaliteiten zal zijn. Game statistieken en game signatures (met statistieken van spelers in). Basis van het systeem staat er met een ontwerp en logo.

Project drie:
    Plek waar men spelletjes kan beginnen voor henzelf. Enkel een vaag idee.

Project vier:
    Huizen verkoop / verhuur website. Er is nog niks.

Project vijf:
    Staat er al, maar moet even opgepoetst worden en advertentie bij: ighevj.nl
    Verder moet er promotie gedaan worden.

Project zes:
    Een plek waar kinderen hun tekeningen of andere artistieke bezigheden kunnen laten zien aan elkaar. Er is nog niks en het idee moet nog uitgebreid worden.

Project zeven:
    Plek voor allerlei recepten.

Project acht:
    Content over mysqli.

Project negen:
    maffia [*] spel [*] .net
    Iets mee doen of ik maak het open source (eindelijk eens)

Dat waren ze zo'n beetje :)
    Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar de projecten één, twee en zes.

Mvg,
    Tim

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!