• Hallo,

Persoonlijk raad ik je ten zeerste af om hier uberhaubt mee te beginnen.
    Je geeft namelijk aan geen technische kennis te hebben over het beheren van een dynamische website.
    Indien er zich dus problemen voordoen of andere gekkigheden, dan sta je voor een probleem. Een probleem die je misschien niet altijd kan vragen aan anderen. Of juist dat je teveel moet vragen.

Daarom adviseer ik je dringend, alvorens te beginnen, eerst kennis op te doen.
    Een goede mogelijkheid om dit te doen is door mee te doen met de programmeerlessen (ICTs Programmeerlessen) die georganiseerd zijn.

Mvg,
    Tim

• Beste jannis

Ik wil je hier wel bij helpen om het spel online tekrijgen

Om alles online tekrijgen zo het spel werkt wil ik voor niks doen voor free

Als je daar na iets hebt bijvoorbeeld iets kleins als je ergens niet uit komt wil ik ook nog wel voor niks doen dan kan je me altijd aanspreken via PM

Als het wat meer werk word en dat ik er langer mee bezig ben kost het wel iets maar dat zal niet heel veel zijn

Mvg Terr0r

PS: Ik help je alleen als je ook het bovenstaande bericht van Tim leest en mee wil gaan doen met de lessen zo dat je wat kan ;eren en zelf kan doen

• @Terror hoe wil je dat doen?
    Dit aangezien de simpelste dingen door jou hier op het forum worden gevragen?

Een spel online zetten kan ik wel hoor de meeste dingen kan ik wel alleen dingen waar ik echt niet kom vraag ik hulp bij

Maar goed daar gaat het nu niet over het gaat er nu om of er iemand bereid is om jannis tehelpen en ik ben bereid hem tegaan helpen een spel online zetten dus

Mvg Terr0r

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!