[CHECK] Website vernieuwing

  • Goedenavond,


    Ik ben enige tijd bezig geweest de website compleet te vernieuwen omdat ik de uitstraling van sommige pagina's zat was.
    Hierbij ben ik maar direct helemaal opnieuw begonnen, alles is opnieuw aangepakt en verwerkt.


    Wat moet ik checken:
    Omdat de website een nieuwe uitstraling heeft kunnen er nog wel eens typ fouten ontstaan, deze wil ik met jullie hulp verbeteren.
    Kritiek punten zijn geweldig, maar meld ze alsjeblieft wel duidelijk zodat ik weet wat het kritiek punt is.
    Op de diensten pagina mis ik op 2 onderdelen nog tekst, deze worden nog aangevraagd.


    Bestaande hosting klanten:
    Zoals sommige klanten die op Icts zitten kunnen zien zijn de prijzen gewijzigd, hierbij is de prijs omhoog gegaan en het aanbod omlaag.
    Omdat ik mezelf niet als goedkoop hosting bedrijf wil voort blijven zetten heb ik hiervoor gekozen, klanten die een complete website afnemen zoeken 9 van de 10 keer ook hosting.


    Let op:
    De bestaande hosting blijft gewoon voor de zelfde prijs lopen zolang dit niet opgezegd wordt.
    Zodra de hosting opgezegd wordt zullen de huidige tarieven gehanteerd worden.
    Geen reden voor paniek voor bestaande klanten want die prijs blijft gewoon zoals afgenomen.




    Wat vraag ik precies?

    1. Is de uitstraling goed, mis ik nog iets?
    2. Zijn er wellicht fouten die ik over het hoofd heb gezien


    Graag kritiek en verbeter punten, graag wel duidelijk vermelden!



    Alvast bedankt!

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • 1. Vind de balk boven aan een beetje druk.
    Zou Domeinnamen, webhosting en reseller hosting onder een kopje zetten maar dat is mijn mening
    2. Zie bij Webhosting en Reseller hosting dat er een afbeelding bij hoort maar is niet aanwezig.
    3. Bij referenties vind ik het jammer dat de opdrachtgever er niks bij heeft gezet.


    Gelieve jou reactie op deze punten.

  • M.Martens
    Excuus was vanavond even weg dus kan hem nu pas beantwoorden.


    1. Als het menu ingekort wordt ziet het er eerlijk gezegd leeg uit, heb dit tijdens de ontwikkeling eerst geprobeerd maar vond het wat saai...
    2. Niet geheel duidelijk welke afbeelding je bedoelt ? <= Excuus, zag dat ze nog localhost stonden, dit is inmiddels opgelost.
    3. Klopt, de opdrachtgever heeft hier niet altijd tijd voor, daarom heb ik voor logo's gekozen aangezien die sneller gegeven kan worden.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!