V21 final release instalatie error

  • Beste allemaal


    Ik dacht ik wil eens kijken wat er in zit dus met alle goeie moed upload alles en dan kijken krijg direct een error in beeld


    Database gegevens zijn juist ingevuld daar licht het niet


    Wie kan mij verder helpen alvast bedankt


    Greets Terr0r


    Hier onder de error die ik in beeld krijg



    Warning: include(/home/terror/domains/computotaal.nl/public_html/inc/_include-config.php) [function.include]: failed to open stream: No such file or directory in /home/terror/domains/computotaal.nl/public_html/new/index.php on line 3


    Warning: include() [function.include]: Failed opening '/home/terror/domains/computotaal.nl/public_html/inc/_include-config.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /home/terror/domains/computotaal.nl/public_html/new/index.php on line 3


    Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: Access denied for user 'terror'@'localhost' (using password: NO) in /home/terror/domains/computotaal.nl/public_html/new/index.php on line 5


    Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: A link to the server could not be established in /home/terror/domains/computotaal.nl/public_html/new/index.php on line 5


    Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/terror/domains/computotaal.nl/public_html/new/index.php on line 6


    Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: Access denied for user 'terror'@'localhost' (using password: NO) in /home/terror/domains/computotaal.nl/public_html/new/index.php on line 7


    Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: A link to the server could not be established in /home/terror/domains/computotaal.nl/public_html/new/index.php on line 7


    Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/terror/domains/computotaal.nl/public_html/new/index.php on line 8


    Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: Access denied for user 'terror'@'localhost' (using password: NO) in /home/terror/domains/computotaal.nl/public_html/new/index.php on line 9


    Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: A link to the server could not be established in /home/terror/domains/computotaal.nl/public_html/new/index.php on line 9


    Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: Access denied for user 'terror'@'localhost' (using password: NO) in /home/terror/domains/computotaal.nl/public_html/new/index.php on line 11


    Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: A link to the server could not be established in /home/terror/domains/computotaal.nl/public_html/new/index.php on line 11


    Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: Access denied for user 'terror'@'localhost' (using password: NO) in /home/terror/domains/computotaal.nl/public_html/new/index.php on line 12


    Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: A link to the server could not be established in /home/terror/domains/computotaal.nl/public_html/new/index.php on line 12


    Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: Access denied for user 'terror'@'localhost' (using password: NO) in /home/terror/domains/computotaal.nl/public_html/new/index.php on line 13


    Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: A link to the server could not be established in /home/terror/domains/computotaal.nl/public_html/new/index.php on line 13

  • Ik heb het hier van ICTScripters gedownload dus ga ik er vanuit dat het goed is toch


    Wat zou er kunnen missen dan aan bestanden want er zijn een paar dingen zeg maar die ik wil ombouwen voor de banditi source om het daar in tezetten en tegebruiken snap je


    Daarom wou ik kijken hoe het er uit zag


    Ik heb het nog eens nagekeken de mysql en dat is echt in orde hoor


  • Hallo,


    Ook al zeg jij dat het in orde is, het systeem zegt van niet. En het systeem heeft toch echt wel gelijk. Kijk waar de error optreed en ga dan aan de hand daar van stappen terug tot je het oorzaak hebt gevonden.


    Welk bestand je mist, moet je even kijken de error en de bijbehorende code.


    Mvg,
    Tim

  • Ik heb het hier van ICTScripters gedownload dus ga ik er vanuit dat het goed is toch


    Nee, dat ga je niet. Sources die hier staan zitten vol met bugs. Ook zijn het grotendeels verouderde scripts, omdat ze nog gebruik maken van MySQL.


    Errors


    Warning: include(/home/terror/domains/computotaal.nl/public_html/inc/_include-config.php) [function.include]: failed to open stream: No such file or directory in /home/terror/domains/computotaal.nl/public_html/new/index.php on line 3


    Lees de error en je had gezien dat er een bestand miste.


    Wat moet je doen?
    In index.php op lijn 3 kijken. Dat bestand kan hij niet includen.



    Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: Access denied for user 'terror'@'localhost' (using password: NO) in /home/terror/domains/computotaal.nl/public_html/new/index.php on line 7


    ACCESS DENIED. Using password: NO. Heel veel makkelijker hadden ze het niet kunnen maken.


    Wat moet je doen?
    Je gegevens controleren, want er is toch wel degelijk iets mis.

  • De paginia waar het om zou moeten gaan _include-config die volgens de gegevens weg is is echt aanwezig en geupload


    En ik nu 3 keer de database er af gegooid een nieuwe gemaakt met verschillende namen en wachtwoorden maar niks helpt


    Het is gewoon 1 dikke bende die rommel best wel jammer eigenlijk maar ja
    Wil iets uit een source halen en in een andere source zetten maar wil je het eerst zien hoe het er uit ziet kan het niet omdat de hele zooi niet eens werkt
    Ik kan hier wel meer over zeggen maar dat doe ik maar niet dan krijg ik weer scheve gezichten


    En als je iets online zet wees er dan zeker van dat alles goed is en werkt en dat er wat bugjes/kleine bugjes inzitten okee dat kan maar dit is wel heel erg weg gooi dat ding


    fijne avond allemaal


    Greets Terr0r


  • Waarom begin je niet gewoon zelf? Je haalt een source van internet en maakt hier 3 topics aan zodat wij je problemen kunnen oplossen. Als je nu zelf gaat leren hoe php werkt scheelt dat een hoop gezeik. Ik zou jouw top crime idee nog maar een paar jaar laten staan, want het van internet afhalen en knip plakken werkt niet. ;)

  • Je kan het wel geupload hebben, maar het is wel handig dat het in de goede folder zit.
    Ik denk dat je per ongeluk de folder "inc" in de folder "new" hebt geupload. De map "inc" wordt alleen verwacht in de hiërarchie hoger. Dus de folder "inc" moet op hetzelfde niveau zitten als de folder "new".


    Mogelijk dat dit het probleem oplost van je include. Ook zou je eventueel in de index de include kunnen veranderen door de "/" of de "./" of de "../" voor het pad weg te halen.


    Ik weet niet over welke source dit gaat.

    Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

    Bewerkt één keer, laatst door jopitan ().

  • Gooi jezelf weg.


    Misschien moet je eerst eens lezen wat de fouten zijn dan nogmaals controleren of je alles goed heb gedaan, iedere idioot kan dit oplossen dus jij ook.


Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!