[JS]Background meer omhoog

  • Beste,


    Ik ben opnieuw begonnen met een forum scripten aangezien ik nieuwe technieken heb geleerd.
    Ik ben nu bezig met het design en daar komt wat javascript bij kijken.
    Wat ik wil maken is:

    En dan wil ik dat als je naar beneden scrolt je dit krijgt:

    Dat is me gelukt de navigatie blijft boven in je beeld maar zoals je ziet is de background verpest.
    De standaard CSS van de background is:

    Code
    body{
    	margin:0;
    	padding:0;
    	background-image:url('../img/bg.png');
    	background-color:#0066CC;
    	background-repeat:no-repeat;
    	background-position:center top 110px;
    	background-attachment:fixed;
    	height:4000px;
    }


    En dit heb ik geprobeerd op te lossen met JS:


    Maar het lukt me niet weet iemand hoe ik dit oplos?

    TEST ughost nu zelf "Klik hier voor trial"
    Let op:
    -Je pakket eindigd naar 2 weken dan worden ook alle bestanden verwijderd.
    -Je moet een eigen domein regelen (hebben,kopen)

  • Je hebt ook een topic geopend op een ander forum, daar is de oplossing gegeven en vervolgens ga je hem afzeiken?


    http://www.derpforum.nl/?p=forum/topic&id=180574


    Ik denk dat dit topic wel een slotje kan gebruiken.


    Nee er is geen oplossing gegeven.
    Ik vraag hoe ik dit oplos dat het alsnog met javascript is en niet om er nog een wrapper omheen te zetten omdat dit niet precies op de zelfde manier wil werken

    TEST ughost nu zelf "Klik hier voor trial"
    Let op:
    -Je pakket eindigd naar 2 weken dan worden ook alle bestanden verwijderd.
    -Je moet een eigen domein regelen (hebben,kopen)

  • Hallo,


    Wat is er mis met een oplossing zonder javascript? Want dit is enkel en alleen maar beter. Dit zorgt er voor dat het een betere compabiliteit heeft en minder zwaar voor de gebruiker. Levert alleen maar winst op en geen nadelen.


    Verder, wat heb je zelf geprobeerd? Dit ziet er voor mij uit als, zoals je vaker doet, een stukje code van het internet die je plakt en dan om hulp vraagt omdat dat niet werkt. Kun je een stappenplan vertellen?


    Tevens heb je hierbij een plicht om elk topic die je wilt maken eerst bij mij te melden eer je deze maakt. Vervolgens moet ik toestemming geven. Dit vanwege wat ik zojuist heb gezegd en je eerdere topics welke je te snel aanmaakt.


    Aan de reacties die geen bijdrage hadden (en verwijderd zijn), het doorgaan hiermee kan voortvloeien tot een consequentie aangezien deze reacties geen bijdrage hebben tot het topic.


    Mvg,
    Tim

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!