javascript blokeert links

• Beste,

Met dit script kan ik geen links gebruiken in mijn pagina's:

Zonder wel maar hoe los ik dit op en dat het menu nog steeds werkt?

TEST ughost nu zelf "Klik hier voor trial"
    Let op:
    -Je pakket eindigd naar 2 weken dan worden ook alle bestanden verwijderd.
    -Je moet een eigen domein regelen (hebben,kopen)

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Je hebt dus geen idee wat je aan het doen bent? Hoe schrijf jij een code waarvan je niet weet wat het doet en zonder te weten of het werkt verwijder je zomaar een functie. Ik snap 'm niet helemaal.

Ik denk dat hij de code ergens van het internet jat, hij gaat ermee prutsen, komt er niet uit en gaat hier vragen stellen omdat hij geen idee heeft wat hij doet.

• Ik denk dat hij de code ergens van het internet jat, hij gaat ermee prutsen, komt er niet uit en gaat hier vragen stellen omdat hij geen idee heeft wat hij doet.

Giovanni ik zou maar niks over jou zeggen maargoed Wes helt mij hiermee

TEST ughost nu zelf "Klik hier voor trial"
    Let op:
    -Je pakket eindigd naar 2 weken dan worden ook alle bestanden verwijderd.
    -Je moet een eigen domein regelen (hebben,kopen)

• Ondanks dat de TS buiten gewoon onzinnige vragen stelt en inderdaad zoals eerder zegt code van internet haalt en er volgens mee gaat klieren en wanneer dat niet lukt dit hier vraagt, is het niet de bedoeling om een aanval op elkaar te openen. Daarom sluit ik dit topic.

Tevens een bericht voor de TS: het is niet de bedoeling om code van internet te halen en dat hier door iemand te laten debuggen/wijzigen. Tevens moet een oplossing als je die zelf hebt gevonden altijd geplaatst worden en graag met wat uitleg erbij hoe het opgelost is. Mocht ik nog een topic aantreffen waarin je het zelfde of iets vergelijkbaars doet qua handelswijze dan sluit ik dat topic per direct en wordt er een passende straf uitgedeeld.

Alvast bedankt voor ieders begrip.

Met vriendelijke groet,

Lars Groot
    Beheerder ICTscripters

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!