Beste icters,
Ik heb een aantal webwinkels gemaakt in oscommerce en heb nu een vraag.
Aangezien ik er voor heb gekozen dat klanten moeten inloggen en dan pas de prijzen kunnen zien zijn ze verplicht een account aan te maken.
Echter heb ik het account aanmaken uit hun handen genomen en doe ik dat voor ze.
Het probleem is nu dat ik een email adres het land waar ze vandaan komen en een wachtwoord ingeef wat betekent dat gegevens zoals adres woonplaats etc niet aanwezig zijn op het account van de klant
dit zorgt ervoor dat als ze wat willen bestellen er geen verzendingsgegevens aanwezig zijn.
Nou wil ik dat zelf graag oplossen aangezien niet elke klant technisch is en daarvan op de hoogte.
en dit alles zorgt er voor dat het mis kan gaan en een onwetende klant iets kan bestellen zonder adressen of dergelijke waardoor wij niks kunnen opsturen.
Nou heb ik zitten nadenken en was ik erover uit dat het zo gemaakt moet worden dat klanten die wel een adres hebben ingevuld in hen adresboek doorgaan van checkout shipping naar checkout payment
en dat de klanten die geen gegevens hebben ingevuld in hen adres boek van checkout shipping naar checkout shippings adres moeten gaan.
Het script van checkout shipping is: zie bijlage!!
Ik hoop dat iemand mij kan helpen, want mij lukt het niet
Als jullie meer informatie nodig hebben hoor ik het graag.
Groeten dia