Speler naar gevangenis sturen

• Zou iemand mij kunnen helpen me onderstaande code? Spelers zouden naar de jail gestuurd moeten worden indien de baktijd en gevangenis gevuld zijn (dit is gevuld met een tijd en getal) maar om de eoa reden gebeurt er helemaal niets:

Code
    //Send player to jail	
    if($_GET['a'] != jail){	$bajes2            = mysql_query("SELECT *,UNIX_TIMESTAMP(`baktijd`) AS `baktijd`,0 FROM `users` WHERE `login`='$data->login'");	$bajes1            = mysql_fetch_object($bajes2);	$datijd = $data->gevangenis;	$tijdverschil1        = $bajes1->baktijd-3600+$datijd-time();		if($bajes1->baktijd + $datijd > time()){	header("Location: $sitelink/index.php?a=jail");	}	if($data->ban == 1 && $_GET['a'] != verbannen && $_GET['a'] != message){	header("Location: $sitelink/index.php?a=verbannen");	}	}

De pagina kan alleen niet meer worden gewijzigd. Pas nadat de tijd in GEVANGENIS (in de users table) is verlopen, of wanneer is deze leeg maak, dan kan de speler weer wat.

Wat er eigenlijk moet gebeuren is dus een redirect naar JAIL.

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Je code zit ook vol fouten :whistling: dit begint eigenlijk al in je eerste regel code... probeer dat eerst eens op te schonen ;)
    Verder ben je heel omslachtig bezig denk ik met wat je uiteindelijk wil bereiken...

p.s. Ik heb even je code door een formatter gehaald en gecorrigeerd ;) zodat andere ook fatsoenlijk kunnen helpen.

• Wat jij denk ik wil is echt super simpel...

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!