Beste leden,
Ik ben al een hele tijd lid van ICT Scripters, eigenlijk vanaf CriminalsPoint onder de naam Frenzo. Zoals misschien vele weten ik ben een Designer met HTML / CSS ervaring.. PHP nog niet echt super!
Zelf werk ik full-time dus veel tijd aan scripten heb ik niet, maar ik zit wel bom vol ideeen om geld te verdienen op internet.
Het probleem, ik kan de realisatie niet waar maken puur dat ik de juiste kennis niet heb, en misschien jij wel?
Het aantal ideeen dat ik heb is ontelbaar, maar laat ik bij het eerste beginnen! Om mee te starten, ik werk momenteen aan een webshop waar jij als klant een toestel kan kopen. Je kan je aanmelden op de website om coupon codes te ontvangen zodat jij het toestel wat goedkoper krijgt!
Dat is het eerste project, het kamer van koop handel nummer + BTW nummer is al ter beschikking. Voor in de toekomst nog wat andere projecten die wij als partners samen tussen door nog kunnen maken ( waar ik al wat ontwerpen voor heb liggen ) . Zodat niet alleen ik maar ook jij een aardig zak centje kan bij verdienen.
Zelf ben ik nog niet echt super bekend met SEO en Promotie e.d. maar ieder van ons zal zijn functie krijgen! Ik vraag dus niet aan jou om te investeren in iets, Nee! Ik vraag om samen een project op te starten wat uit endelijk meer projecten zullen worden! Zelf ben ik bereid om een XXX bedrag te spenderen aan het project!
We bespreken onderling de percentage's die je krijgt evt de opdrachten die ik in gedachten heb! Voel jij je aanspreek baar wees niet bang ik wil met iedereen eerst een leuk gesprek aangaan om te zien of wij samen een leuke toekomst tegemoet zullen gaan!
Jij als projectpartner verwacht ik van dat je zeker kan:
- PHP/MYSQL
- SEO
- Je bent motiverend
- Toont initiatieven!
Wat verwacht jij als projectparnet van mij :
- Ontwerp Huis-style
- Realiseer Huis-Style
- Werkt ideeen tot in detail uit
- Is motiverend
- helpt mee scripten ( tot hoever ik kan )
- Investeerd
- Administratieve gedeelte
Zoals ik zij, heb jij gevoel voor dit! Denk jij zoals ik denk, dan hoor ik graag meer van je!