MySQL update in While loop

• Hallo iedereen,

Ik ben bezig aan een winkel pagina,
    maar bij het maken van de buttons loop ik vast...
    Namelijk in de markt worden de items dus geladen vanuit de database, dat is dan ook de while loop.

Nu is mijn vraag hoe ik de button dan kan maken?
    Omdat ik in het script dus 1 button heb staan (koop button) en door while loop wordt die dus telkens opnieuw geplaatst,
    maar hoe kan ik dan die button instellen, zodat hij telkens voor het juiste item update in de database bij je eigen items?

Alvast bedankt!

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Nee, ik heb al een formulier, ect
    Maar wat ik niet snap is hoe ik er update querys in kan maken,

Want er is dus 1 button omdat hij voor elk item ophaalt door de while loop,
    Maar nu snap ik niet hoe ik dan moet regelen dat als je op button klikt dat hij dan van het item waar je opstaat doet en niet een ander?

• Het kan misschien makkelijker, maar ik weet een mogelijkheid.
    Je verwijst je formulier naar pagina.php?id=5 (5 is dan id van het product)

En dan met GET haal je het op, kijk je of het product bestaat enzovoorts.

• Opgelost,

Heb het zo gedaan:

<a href="?page=winkel&winkel=wapens&action=bestel&id=<?php echo $item['id'] ?>" class="button">Koop</a>

En id binnen de link dus.
    Maar ik heb alleen een probleem met een button die kleiner is dan hij hoort te zijn,

Code
    .button { cursor: pointer; font-family: Arial; font-size: 12.5px; color:#fff; font-weight: bold; height: 31px; border: 1px solid #181a1a; background: url(img/misdaden/button.png); width: 135px; border-radius: 5px; text-align: center; padding-top: 0px; }
    .button:hover { cursor: pointer; font-family: Arial; font-size: 12.5px; color:#e0bb53; font-weight: bold; height: 31px; border: 1px solid #181a1a; background: url(img/misdaden/button.png); width: 135px; border-radius: 5px; text-align: center; padding-top: 0px; }

Dat is de css ervan, maar hij wordt niet weergegeven als hoort.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!