Dimaffia source

• Onder UID en GID staat gewoon mijn gebruikersnaam van de hosting. En de map is ook in directadmin chmod naar 777
    en het gaat om dit stukje code :

Lijn 51 imagejpeg($dimg, "$tdir" . $url); 8|

• Uh images map chmod naar 777 en krijg nog steeds deze error :

Warning: imagejpeg() [function.imagejpeg]: Unable to open 'avatar/shrek_with_friends_1920x1200.jpg' for writing: Permission denied in /home/simonky109/domains/gunstreet.nl/public_html/upload.php on line 51

• @Alexjeee
    Bestanden waar je normaal gesproken niets in te zoeken hebt staan op CHMOD(644), ik betwijfel dat het hierdoor komt.
    Mappen daarin tegen weer CHMOD(755) en als je rechten nodig hebt worden deze meestal op CHMOD(777) gezet, al raad ik CHMOD(777) af als dit niet nodig is.

@TS
    Worden de bestanden wel naar de map geschreven, dus klopt de locatie/naam echt voor 100%, ik maak die fout ook nog wel eens.
    Stuur anders je skype maar even dan kan ik ernaar kijken, maar niet voordat je zelf gekeken hebt en hier 100% zeker van bent.

• @Fils ik heb wellis meegemaakt dat de maap naar 755 gezet moet worden.

Maar als ik zo lees en kijk:

'avatar/shrek_with_friends_1920x1200.jpg'

Wat is hier nou fout aan, als er een map images bestaat?

Volgens mij moet het dan zijn:

'images/avatar/shrek_with_friends_1920x1200.jpg'

• Dit is de code in profiel2.php wat er staat bij avatar :

<tr>
    <td colspan='2'><br><b>Avatar uploaden</b></td>
    </tr>
    <tr>
    <td valign='top'>Avatar</td>
    <td>";
    include("upload.php");
    echo "<hr></td>

Ze zouden in mijn ogen dus goed terecht moete komen :(

• Dit zijn mappen, je had het in een eerder bericht over de bestanden, wellicht een foutje geen probleem ;)

@TS
    Kijk eens heel goed, ik krijg hetzelfde idee als Alexjeee dat je locatie gewoon niet klopt en die dus ook niet kan schrijven.

• Ik kan echt niks vinden, dit is de code van upload.php ik zie geen probleem :

• 1. Gebruik alsjeblieft een goede controle, men kan je database goed verpesten hiermee.
    2. Welke rechten heeft de map "avatar" & "avatar/temp" ?

Overigens is dit een onveilig upload systeem, kan de headers misleiden om bijvoorbeeld code te uploaden.
    Zou eerst eens zoeken waar je op moet letten tijdens upload files, want zoals het nu is hoef je maar 1 verkeerd persoon te treffen.

• en ik heb deze source gekocht en ben hem dus aan het aanpassen.

Daar heb je het probleem van de ellende steeds. Je weet niet wat je koopt, ook niet hoe je het op moet lossen?
    Wat houdt je tegen om zelf eens wat te maken? DAAR leer je van, NIET van dingen zomaar kopen.....

KOPEN kan je LATER nog wel eens doen als je KAN PROGRAMMEREN.

• Daar heb je het probleem van de ellende steeds. Je weet niet wat je koopt, ook niet hoe je het op moet lossen?
    Wat houdt je tegen om zelf eens wat te maken? DAAR leer je van, NIET van dingen zomaar kopen.....

KOPEN kan je LATER nog wel eens doen als je KAN PROGRAMMEREN.

Simone, als je al onze berichten negeert, vraag dan ook niet om hulp ;)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!