ICTs Forum redesign

• Beste leden,

Ik heb het ICTscripters forum een klein beetje een ander likje verf gegeven:
    - De topic titel staat nu vlak boven het topic (ipv linksboven)
    - Onder de titel staan de breadcrumbs (waardoor ons team eenvoudig kan zien of een topic in de juiste categorie staat)
    - De google Adsense reclame werd vervangen door http://www.publicoll.com reclame.
    Dit omdat Google nog maar 4 euro per maand opleverde en de servers me ondertussen 100 euro per maand kosten ;)
    Door publicoll wordt adverteren voor je site/product via ICTscripters weer super aantrekkelijk.

Hopelijk bevallen deze wijzigingen jullie.

Koen en het ICTscripters team

• Dat zou mogelijk mooier zijn, maar daarbij zijn volgende problemen:
    1) de paginatie staat nu al naast de buttons
    2) de breadcrumbs en titel zijn soms te lang en zouden dan doorlopen in de buttons

Maar ik sta open voor suggesties, als iemand een goede oplossing weet? ;)

1) Paginatie naar rechts onder de buttons. Is eventueel een idee
    2) Zorgen dat de breadcrumps eventueel een enter krijgen indien ze te lang zijn. Dus bijvoorbeeld:

Scripts -> Maffiascripts ->>
    Criminals sources -> V2

Wat betreft de titel die zou ik bij de TS in de blauwe balk doen :)

Is maar een ideetje hoor :p

• Bedankt voor de feedback Fils, maar we willen niet dat links te hard opvallen.
    Tenzij hier veel protest tegen komt, willen we het vrij strak houden.
    De links krijgen in de topic's trouwens al een icoontje ernaast. ;)

Momenteel gebruikt de site mooie google fonts, wat zouden jullie er van vinden indien ik gewoon standaard web fonts zou gaan gebruiken, zoals arial / verdana / ...
    Want nu dien ik extra code in te laden van google, dient je browser dit te parsen etc - en dit alles vertraagt in mijn ogen nodeloos de site.
    Bovendien vind ik de fonts van de menukopjes en de titel van dit topic bv niet zo super mooi anyway.

Wat denken jullie van de gebruikte fonts?

• Vind het icoontje persoonlijk helemaal niks, een kleur geeft toch juist makkelijker aan dat het om een link gaat ?
    De editor verwerkt het netter en oogt vele malen beter dan wanneer hij in een topic/reactie getoond wordt.
    Het is bij mij meer een teleurstelling dat het ineens heel anders is dan ik in de editor gemaakt had.
    Denk hierbij aan de link kleur en de quote enzovoort..

De font vind ik wel netjes eigenlijk, is makkelijk te lezen en oogt niet rommelig.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!