Adverteer ruimte maken hulp gezocht !!

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • ja ze heeft inderdaad zelf al wat geprobeert!
    Ze heeft ook haar uiterste best gedaan om eerst mensen aan te spreken (mij bijvoorbeeld).

Maar ik kan het niet (ben geen echte programmeur, enkel HTML).

Dus ik denk dat ze heel blij zal zijn als iemand haar helpt!

Groetjes,

• Ja sorry kan redelijk overweg met php maar iets er in zetten wat nog niet bestaat wil helaas nog niet lukken
    en omdat ik het zelf geprobeerd heb en het niet voor mekaar krijg, dacht ik misschien wil iemand mij helpen gewoon
    uit vrijewil :)

• een website beheren heeft enige kennis nodig. Het inbouwen van een stukje code voor adverteer ruimte is makkelijk, dat zou iedere php beginner moeten kennen. Ik zelf ben noobie maar aan de hand van tutorials en inzicht in adverteer scripts kan ik zo een adverteer script inbouwen. Ik zou zeggen doe zelf kennis op, want een adverteer ruimte niet kunnen inbouwen is ook een website niet kunnen beheren.

sorry, als me reactie hard klinkt maar dit is de harde werkelijkheid. er is voor een eigen site enige kennis nodig die je dient te beheren. Ik ben nu al ruim zo'n 10 jaar actie in de webwereld en heb dit ten alle tijden meegekregen.

Ik zou zeggen, doe je best! Laat je probeersels zien... Laat weten wat je hebt opgezocht... mocht je er dan nog niet uit komen, dan zijn wij er misschien meer van overtuigd je hierbij te helpen. Vooral als je vraagt uit vrije wil, de webwereld is hard. We kunnen niet zomaar iedereen helpen, er is wilskracht en inzet voor nodig.

• waar het te vinden is weet ik, waar het geplaatst moet worden ook :

use a html file with the code for your add and insert a js file into wrapper.html

Nu kan wrapper.html wel vinden, maar begrijp niet goed wat ik nu precies moet maken en daar dan in moet zetten.

• Hmmm, nou weet je wat. Ik ga je erbij helpen voor deze keer, de volgende keer ga je zelf op onderzoek uit en ga je zorgen dat je echt goeie voorbeelden hebt van wat je zelf hebt geprobeerd. Ik stuur je even een berichtje met me Skype/msn en email.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!