Beste,
Ik heb opnieuw een aanvraag gekregen van een start-up idee.
Daarom ben ik op zoek naar 2 programmeurs:
Project 1
We zijn op zoek naar een PHP en MYSQL (en een beetje design) programmeur voor een website te maken waarom mensen zich kunnen
- registreren,
- inloggen,
- "product verkopen" (1 of meerdere afbeelding uploaden, informatie bij deze advertentie zetten, extra velden invullen (die worden weergegeven bij de advertentie)), daaronder dan een "koop en idee" knop. (idee knop = klein contact formuliertje met een idee waar men dat kan "kopen"; koop is ook een contactformulier om contact met de verkoper op te nemen).
- Bovendien moeten de advertenties enkel zichtbaar zijn voor ingelogde mensen!
- Mensen die een advertentie hebben geplaatst moeten deze ook terug kunnen verwijderen/aanpassen
- het is ook mogelijk om een zoekadvertentie te plaatsen (opnieuw enkele velden invullen en daaronder dan een "koop en idee" knop. (idee knop = klein contact
formuliertje met een idee waar men dat kan "kopen"; koop is ook een
contactformulier om contact met de verkoper op te nemen).
- "ingame" contact met elkaar opnemen
Er is al een basisscript (gewoon uiterlijk). maar ook dit kan nog veranderen!
Idee 2
Een voedingsconsulent is op zoek naar een eigen website.
- Dit moet informatief zijn
- een forum bevatten
- een puntensysteem bevatten (dus waar men kan invullen wat men heeft gegeten, gedaan aan sport etc.)
- inloggen (voor dit puntensysteem)
- registreren (voor dit puntensysteem)
- "online" magazines lezen (dus een soort "afbeeldingen" online bekijken).
- een soort kalender functie (waarop activiteiten te zien zijn, waar je je voor kan inschrijven!!)
- een pagina die enkel toegangelijk is na maandelijkse betaling (dus abbonement functie -> ook voor de magazine pagina)
Hiervoor wil ik de prijs inclusief puntensysteem en exclusief (omdat dat puntensysteem niet zo belangrijk was).
Heb jij intresse in 1 van de 2 website/webprojecten? Stuur mij dan een PB en vertel mij volgende punten:
Jouw naam, jouw leeftijd, jouw ervaring (kort overzichtje), jouw richtprijs (héél belangrijk), jouw deadline (wanneer denk je het af te kunnen hebben?).
Groetjes,
Timothy