help error bij uploaden plaatje !! ( spoed )

• Hallo ik heb het script van cmyid maar ik krijg een error bij het uploaden van een plaatje

Warning: mkdir() [function.mkdir]: Permission denied in /home/simonmv105/domains/maak-vrienden.nl/public_html/controllers/panel.php on line 1425

Warning: chmod() [function.chmod]: No such file or directory in /home/simonmv105/domains/maak-vrienden.nl/public_html/controllers/panel.php on line 1427

Warning: copy(upload/profielfotos/351/profiel.jpg) [function.copy]: failed to open stream: No such file or directory in /home/simonmv105/domains/maak-vrienden.nl/public_html/controllers/panel.php on line 1430

Warning: chmod() [function.chmod]: No such file or directory in /home/simonmv105/domains/maak-vrienden.nl/public_html/controllers/panel.php on line 1431
    Images folder does not exist (update $images_folder in the script)

Kan iemand mij misschien vertellen hoe ik dit oplos ?

Groetjes Simone.

• Er staat ook nog dit :

U dient in httpd.conf (in directadmin staat deze in /usr/local/directadmin/data/users/gebruikersnaam) de ServerAlias aan te passen.
    Er moet bij komen *.uwdomein.nl (of .com of .net etc.).

In de installatie handleiding, maar ik weet niet hoe ik dat moet doen, ik heb ook directadmin
    maar geen map data en de rest ?

• In de handleiding staat bij stap 1 al het volgende:

Daarnaast dient u de map /chat/data en /classes en de map /upload en de submappen in de map /upload en de map /upload/thumbnails/groups te chmodden (schrijfrechten 777 te geven).

• Notice: Undefined index: categorie in /home/simonmv105/domains/maak-vrienden.nl/public_html/controllers/forum.php on line 655
    Dit kan niet hé.

En volgende error deze krijg ik als ik iets in het forum wil neerzetten , en dit is wel de nieuwste versie van het script !!

Maar kan jij mij misschien uitleggen waar ik dit vind :

U dient in httpd.conf (in directadmin staat deze in /usr/local/directadmin/data/users/gebruikersnaam) de ServerAlias aan te passen.
    Er moet bij komen *.uwdomein.nl (of .com of .net etc.).

• Hoi , nu werkt alles, behalve het forum, die heb ik er wel opnieuw ingedaan, maar ik kan geen nieuw topic openen :(

Dan krijg ik dit te zien :

Notice: Undefined index: categorie in /home/simonmv105/domains/maak-vrienden.nl/public_html/controllers/forum.php on line 655
    Dit kan niet hé.

• haha ik heb gegoogled maar dan krijg ik helemaal niks, maar de categorie die ik invoeg , krijg ik ook niet te zien
    als ik dus een nieuw topic wil openen , misschien is dat het probleem ook.

Is het niet mogelijk dat iemand mij hier uitleg overgeeft want google geeft helemaal geen resultaten :(

En ik wil zo graag het forum werkend hebben

Groetjes Simone.

• Nou ja, ik kan bijna alle errors oplossen, maar als de bugs verwijderd zouden zijn, en je
    installeerd een nieuwe versie van het script, mag je er toch vanuit gaan dat het volledig werkt ?
    En als dat niet het geval is, wil je in iedergeval iets waarmee je het kan verhelpen toch.

Maar goed, ik heb een bericht gestuurd naar de eigenaar hopelijk heeft hij snel de oplossing

Groetjes Simone.

• Volgens mij leest u de handleiding niet:

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!