Beloning systeem Mei 2013

  • Beste leden,


    Zoals beloofd, zullen we ook deze maand jullie financieel belonen voor jullie activiteit op ICTscripters!


    Je krijgt:
    Per goedgekeurd blog bericht: 40 eurocent
    Per goedgekeurde download: 20 eurocent
    Per goedgekeurd ICT nieuws (minstens 1 reactie): 10 eurocent


    Deze maand betalen we uit als je minstens 1,5 euro hebt verdiend.
    De toegevoegde dingen zijn niet over te dragen naar volgende maand, volgende maand reset de teller.


    Indien je recht hebt op een uitbetaling (minstens 1,5 euro), kun je wel vragen om je nog niet uit te betalen maar het tegoed over te zetten naar volgende maand. Dit blijft dus wel kunnen.
    De limiet staat op 20 euro uitbetaling, per persoon.
    (Dat ik geen honderden euro's aan 1 iemand moet uitbetalen op het einde van deze maand) ;)


    Verder gaan we een klein klein beetje strenger zijn voor we dingen goedkeuren.
    Heel af en toe werden dingen toegevoegd die ons niveau niet waardig zijn. ;)


    Uitbetaling via:
    - Paypal
    - Bankoverschrijving


    Je doet automatisch mee als je dingen begint te posten.
    Uitzondering: alles wat ikzelf post tel ik niet mee.
    Zo ben ik nu bezig met alle gratis forum scripts die ik ken toe te voegen.
    Hiermee hoop ik dat jullie binnenkort echt alles kunnen vinden op ICTscripters :)


    Veel succes en veel plezier.
    K.Rens en het ICTscripters team


    Ps: de tegoeden van de vorige maand werden deze ochtend uitbetaald :)

  • Geen idee of het meer leden heeft opgeleverd, maar het heeft zeker gezorgd dat er meer activiteit per gebruiker was ;)


    En wat je moet doen voor een goedgekeurde iets te hebben is zorgen dat het kwalitatief genoeg is.
    Zet je er een goede beschrijving bij, eventueel een klein voorbeeld foto, etc,
    dan is de kans veel groter dat hij goedgekeurd zet.
    Zet je gewoon.
    "Hier een script", dan is dit te vaag - niemand weet wat je script doet. Zo iets kunnen we niet goedkeuren bijvoorbeeld ;)

  • Geen idee of het meer leden heeft opgeleverd, maar het heeft zeker gezorgd dat er meer activiteit per gebruiker was ;)


    En wat je moet doen voor een goedgekeurde iets te hebben is zorgen dat het kwalitatief genoeg is.
    Zet je er een goede beschrijving bij, eventueel een klein voorbeeld foto, etc,
    dan is de kans veel groter dat hij goedgekeurd zet.
    Zet je gewoon.
    "Hier een script", dan is dit te vaag - niemand weet wat je script doet. Zo iets kunnen we niet goedkeuren bijvoorbeeld ;)



    Hallo Koen.


    Misschien is het dan wel zo fijn om een PB te krijgen dat download of zo is afgekeurd met een reden.
    Vind ik wel fijner.


    Hoe denk jij daar over??

  • Verdiensten tot nu toe deze maand:


    Downloads:
    140 R.Haentjens
    100 Jeroen.G
    80 M.Martens
    40 Mad Dog
    20 Reza
    20 GiovanniK
    20 thjeu


    Blogs:
    80 Patrick
    80 Tim
    40 Reza
    40 thjeu
    40 louisdj


    ICT nieuws:
    10 dvvjamvjam
    10 Fils
    10 L. Velthuis


    Als je de cijfers voor je naam optelt, weet je hoeveel eurocent je hebt verdiend tot nu toe :)


    Noot: uitbetaling pas als je 150 eurocent hebt behaald, zoniet verlies je dit tegoed.


    Nog 9 dagen te gaan om in te cashen :D
    Je ICTs-team

  • Koen, misschien even laten weten hoe het zit voor deze maand.
    Hebben ze in iedergeval nog 1 dag om toch een beloning te krijgen.


    LET OP: Wij controleren het dubbel het kan zijn dat jouw inzending later weer kan worden verwijderd, hierover ontvang je natuurlijk een bericht.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!