Probleem met ckeditor

• Hallo,

Ben bezig met een website uit de Algarve.
    en hebt een probleem met een ckeditor.
    In nederland hierzo doet de editor het gewoon, alleen in portugal wordt de editor niet weergeven. (ligt misschien aan de portugalse browser?)
    Weet iemand hier oplossing van?

Je zou me enorm helpen!

Gr

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Als je google Chrome gebruikt kun je zien welke scripts/styles en afbeeldingen er worden geladen.
    Dus heb je Chrome, doe je rechtermuisknop op de pagina (ergens waar een leeg stukje is) en klik je op element inspecteren.
    Klik op het tabje resources en dan vergroot je het mapje bij Frames. Kijk nu bij scripts en kijk of je javascript daar geladen is.

* Doe dit bij beide computers.

• Als je google Chrome gebruikt kun je zien welke scripts/styles en afbeeldingen er worden geladen.
    Dus heb je Chrome, doe je rechtermuisknop op de pagina (ergens waar een leeg stukje is) en klik je op element inspecteren.
    Klik op het tabje resources en dan vergroot je het mapje bij Frames. Kijk nu bij scripts en kijk of je javascript daar geladen is.

* Doe dit bij beide computers.

Daar is ook sneltoets F12 voor.
    Die gaat naar het zelfde element.

• In nederland hierzo doet de editor het gewoon, alleen in portugal wordt de editor niet weergeven. (ligt misschien aan de portugalse browser?)

Dit denk het niet omdat ze denk ik de zelfde script regels hebben als hier.

Tevens weet ik niet of de browser in Portugal die IFrame ondersteunt, dit zul je zelf uit moeten zoeken.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!