Update Fout 1
- kroepjes
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Hallo Kroepjes.
Over het script neem ik nog contact op via PB.
Tevens zeg ik wel tegen de mede leden.
Het lijkt mij dat de code fout is geschreven.
Dit kan ik al zien aan de code en ik ben pas een beginner.
Ook de eind afsluiting en 2 maal openen terwijl je nog in PHP bezig bent lijkt me een beginnersfout.Ook de vraag aan TS om alle codes na te gaan kijken op eventuele fouten.
Lijkt mij nu in ieder geval een script fout. -
kroepjes: Ik geef het op, als je m'n posts 'negeert' dan ga ik je niet veder proberen te helpen. Zoals ik al eerder zei, zorg voor fout afhandeling. Ga geen oplossingen zoeken zonder dat je weet wat het probleem is. En leer jezelf dit aan! Voor elke query moet een fout afhandeling zijn!
Tim: Ik heb het zelf ook geleerd door bestaande systemen (o.a. criminals speletjes) aan te gaan passen en scripts hieraan toe te voegen. De manier waarop je duidelijk maakt dat hij er niet eens aan moet beginnen, stoor ik me aan...
-
@Maikels, TS vraagt of we de bug kunnen oplossen, niet om kritiek over z'n script.
Zet je regel is om in het volgende en vertel welke erorr hij weergeeft, dan heb je het probleem gelijk:
-
Hallo,
kroepjes, ik herhaal, voer het uit in phpmyadmin en je zult zien wat het probleem is.
Tevens raad ik je aan om eerst php te leren eer je er mee verder gaat.
@Cake, verkeerde manier van leren. Want ook ik ben zo begonnen. Was zeer slecht.
Van wat ik nu zie wilt hij het gewoon opgelost en online hebben. Ik wil dat mensen onderzoek doen en hun best doen.Mvg,
Tim -
@Maikels, TS vraagt of we de bug kunnen oplossen, niet om kritiek over z'n script.
Zet je regel is om in het volgende en vertel welke erorr hij weergeeft, dan heb je het probleem gelijk:
Hallo Malik.
Ik zag ik het script al dingen die mij gewoon opvielen.
Ook denk ik dan dat er meer fouten zitten in het gehele script die de werking aan het beïnvloeden zijn. -
@Malik
Wil je dat ik de werkende reis aanpas of de blackjack verander in uw php wat u zo net stuurde.
-
Hallo,
Query klopt dus niet. Anders krijg je die melding niet. Print de query eens uit en voer deze uit in phpMyAdmin voor mogelijk een betere beschrijving.
Als jij al niet weet wat daar moet, hoe moeten wij dat dan wel weten? Het is jouw spel.
Als je niet kunt programmeren moet je er ook niet aan beginnen tenzij je iemand hebt die kan programmeren.Mvg,
Tim+1
---
Kroepjes: http://plaatscode.be/142188/ | wachtwoord: test -
Beste,
Wat willen jullie nou precies wat ik doe? Want ik zie door de bomen het bos niet meer, bij de code die staat op plaatscode.be krijg ik onderstaande error.
Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/philisb20/domains/crimewars.nl/public_html/koop.php:1) in /home/philisb20/domains/crimewars.nl/public_html/inc/config.inc.php on line 3
Update Fout 1Is er misschien iemand die een kijkje zou willen nemen via teamviewer? Zodat ik er zelf ook nog wat van opsteek?
Ik hoor het graag,
Philip -
Beste,
Wat willen jullie nou precies wat ik doe? Want ik zie door de bomen het bos niet meer, bij de code die staat op plaatscode.be krijg ik onderstaande error.
Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/philisb20/domains/crimewars.nl/public_html/koop.php:1) in /home/philisb20/domains/crimewars.nl/public_html/inc/config.inc.php on line 3
Update Fout 1
Hallo,Voor de derde keer, voer de query uit via phpmyadmin.
Over bovestaande error, er staat dat er dingen naar de browser worden verzonen (tekst/html) voor de header die gezet wordt.
Je zet dus ergens een header nadat er tekst output is geweest.Mvg,
Tim -
Kroepjes, ik kopieerde jouw code he?
Zet op regel 31 mysql_query("UPDATE `[reizen]` SET owner='". $data->login ."',geld=0,winst=0,klanten=0 WHERE land=". $data->land) or die( mysql_error() );Hulpmiddel: http://php.net/manual/en/function.mysql-query.php
-
Dag Tim,
Mijn sql is uitgevoerd uit vijf bestanden, en ik snap niet wat u precies bedoeld met het uitvoeren van een query via phpmyadmin.
Is er misschien iemand die een kijkje zou willen nemen via teamviewer? Zodat ik er zelf ook nog wat van opsteek?
-
Dag Tim,
Mijn sql is uitgevoerd uit vijf bestanden, en ik snap niet wat u precies bedoeld met het uitvoeren van een query via phpmyadmin.
Is er misschien iemand die een kijkje zou willen nemen via teamviewer? Zodat ik er zelf ook nog wat van opsteek?
Hallo,Zie: http://en.wikipedia.org/wiki/PhpMyAdmin
Mvg,
Tim -
Opgelost dankzij MALIK! Bedankt!
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!