Alternatief voor moorden

• Beste ICT Scripters,

Ik ben al een tijdje bezig voor mijn crime game, alles werkt perfect, maar wil dus een beetje concurrentie in het spel brengen. Heeft iemand een makkelijk alternatief voor moorden? Want dat gaat erg veel gescript kosten, en daar heb ik makkelijk gezegd gewoon geen zin in.

Dus heeft iemand een idee hoe je wel een beetje concurrentie in het spel kan brengen op een makkelijke manier?

Ik hoor graag van jullie,
    Kroepjes

• Hallo Kroepjes.

Er zijn talloze script's te vinden daarvan voor weinig geld.
    Je kunt bijvoorbeeld ook maken dat je gewoon geld kunt stelen van iemand en als er bij diegene per dag zeg maar 10 geroofd is dat het moord word door de laatste.
    Origineel en er is concurrentie.

• Als je origineel wil zijn moet je het zelf doen. Luie webmasters hebben trouwens ook weinig zin. Er zijn duizenden crime games.. waarom zou ik dan naar eentje gaan die te lui is om zelf updates te maken?

• Als je origineel wil zijn moet je het zelf doen. Luie webmasters hebben trouwens ook weinig zin. Er zijn duizenden crime games.. waarom zou ik dan naar eentje gaan die te lui is om zelf updates te maken?

Heb je wel gelijk in Victor.

Als Webmaster moet je update's kunnen verzinnen. Anders is er geen bal aan.
    Het leukste vind ik altijd aan een game is de nieuwe update's maken, verzinnen en zien.

Hopelijk script je het zelf maar hierin kunnen wij dat niet voor je beslissen.
    Als je niet wil. Dan doe je het niet.

• Volgens mij zien jullie alleen het negatieve aspect, ik ik zoek juist een alternatief voor moorden, omdat iedereen moorden gebruikt, en het ook nog eens veel tijd kost.

Dus vraag ik of jullie een goed idee hebben, om unieker te zijn dan de anderen.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!