TransIP geld van mijn rekening?

• Goedenochtend,

Ik keek net op internetbankieren en ik zag dat TransIp opeens 64,05 van mijn rekening heeft gehaald, terwijl ik al maanden er niet meer opzit, ik keek bij mijn openstaande facturen er stond niks en bij mijn betaalde facturen ook niks.

Ook heb ik geen brief e.d gehad.

Wat kan dit zijn?

MvG

• Ongewenste mail staat niks, op mijn account staat niks, geen openstaande facturen en ook geen betaalde etc.

Heb net gemaild, maar vind dit zeer vreemd.

• Heb zelf ook wat moeten betalen bij TransIP, een deel kan zijn van administratieve kosten.
    Verder verlengd TransIP je product als jij het niet opzegt, dus wellicht zijn het de kosten voor het verlengen van je contract bij hun.

Als je contact opneemt met de support kun je zeker zorgen dat wat van die kosten vervallen, heb dit ook zelf zo gedaan.

• Neem contact op met de support van TransIP, mocht je daadwerkelijk in je gelijk staan krijg je het gewoon terug. Mocht je toch zeker weten dat het onterecht is afgeschreven kun je het binnen 6 weken laten storneren via de bank. (Met internetbankieren gelijk, dan staat t de volgende dag er nog op :-))

1) Eigenaar & CEO // iSenses
    2) Eigenaar & CEO // HoodGangster
    3) Co-Owner & Captian @WMCity V3.

Bewerkt één keer, laatst door L.Groot ().

• Betwijfel dat TransIP het probleem hierin is, heb je bij je contracten gekeken of iets niet doorgelopen is, domeinen o.i.d.
    Reza had dit probleem ook, hij dacht het te hebben opgezegd maar heeft de bevestiging niet ondertekend, zolang je dit niet doet zegt TransIP ook niks op.

Zou dus even goed onder je administratie kopje kijken of er nog iets lopend is.
    Kan uiteraard ook een fout van TransIP zijn, maar een fout is menselijk dus gewoon bewijs verzamelen en tonen dan storten ze het terug.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!