Zo brengen de personen het boven jou naar mijn mening het anders niet.
Citaat
Het is niet per se omdat het een crewlid is, het is eerder omdat het mijn 'baas' was. Daarom had ik dit intern gemeld zodat een ander persoon dit kon sluiten.
Je wordt dus gezien als 'baas', wat inhoud dat ze niet zomaar tegen jouw topic in gaan en het dus overlaten aan iemand die weer hoger staat dan jouw. Wat er bij mij op neerkomt dat ze dus niets durven in te brengen omdat je hoger staat dan hen.
Dus in dat opzicht snap ik best dat leden het nogal raar vinden hoe het gedaan is, van een lid wordt een dergelijk topic direct gesloten terwijl daar net als bij het andere topic niet duidelijk is of er toestemming is verleend.
Kortom mijn punt:
Het ene topic wordt gesloten zonder overleg binnen het team, dit omdat het een niet lid is en het lid toch niets over ons te zeggen heeft. We zijn later wel of het terecht gesloten is.
Het andere is van teamlid, hmm teamlid heeft wat over mij te zeggen dus ik ga eerst overleggen voordat ik het sluit.
Oftewel er wordt dus toch anders gehandeld in toch vergelijkbare situaties.
Wat in mijn ogen dus beter kan:
Of je sluit ze beide en doet nader onderzoek of je laat ze beide open en doet eerst onderzoek.