Verduidelijking gezocht

• Zo brengen de personen het boven jou naar mijn mening het anders niet.

Citaat

Het is niet per se omdat het een crewlid is, het is eerder omdat het mijn 'baas' was. Daarom had ik dit intern gemeld zodat een ander persoon dit kon sluiten.

Je wordt dus gezien als 'baas', wat inhoud dat ze niet zomaar tegen jouw topic in gaan en het dus overlaten aan iemand die weer hoger staat dan jouw. Wat er bij mij op neerkomt dat ze dus niets durven in te brengen omdat je hoger staat dan hen.

Dus in dat opzicht snap ik best dat leden het nogal raar vinden hoe het gedaan is, van een lid wordt een dergelijk topic direct gesloten terwijl daar net als bij het andere topic niet duidelijk is of er toestemming is verleend.

Kortom mijn punt:

Het ene topic wordt gesloten zonder overleg binnen het team, dit omdat het een niet lid is en het lid toch niets over ons te zeggen heeft. We zijn later wel of het terecht gesloten is.
    Het andere is van teamlid, hmm teamlid heeft wat over mij te zeggen dus ik ga eerst overleggen voordat ik het sluit.

Oftewel er wordt dus toch anders gehandeld in toch vergelijkbare situaties.

Wat in mijn ogen dus beter kan:
    Of je sluit ze beide en doet nader onderzoek of je laat ze beide open en doet eerst onderzoek.

• Oke nu is het wel weer genoeg geweest.

Iedereen heeft nu hun zegje gedaan en sluit nu ook het topic voor het uit de hand loopt.

TS heeft denk nu zijn antwoord inmiddels wel gehad. Heb je een klacht omtrent mijn sluiting mag je me altijd pben.

• @Fils: zelf breek je trouwens volgende regel:
    "1.7 Wanneer u problemen hebt omtrent ICTscripters zelf, neem dan contact op met een van de beheerders via een privébericht, deze bepaalt vervolgens wat we met de feedback kunnen doen. "

Aangezien ik je wel dankbaar ben voor deze discussie en het duidelijk is dat we hieraan moeten werken, zie ik het door de vingers ;)
    Maar wel liefst altijd naar mij komen indien super-moderatoren de regels niet volgen, dat ik ze erop kan aanspreken.

Ondertussen loopt de interne crew discussie ten einde en denk ik dat we allemaal weer op eenzelfde lijn zitten.
    Het moet duidelijk zijn dat de regels extra hard gelden voor crewleden.

• Nog kort tegen Luc:

Het was niet dat wij niets 'durven' te doen tegen een Super Moderator, maar als een hogere rang iets verkeerd doet ga je eerst wel even pijlen wat er aan de hand is, want de kans is groot dat hij onderling wel iets afgesproken had (met Koen o.i.d.). Ferhat heeft ook direct navraag gedaan in het crewforum, dus van wat jij suggereert is geen sprake.

Verder sluit ik me nu aan bij Willem.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!