Outlook gratis?

• Of gewoon betalen want Microsoft Office blijft niet te evenaren (hé dat rijmt :P). Als je student bent kun je wellicht via http://www.slim.nl nog korting krijgen, anders gewoon betalen want het is het zeker waard!

Anders is Windows Live Mail misschien iets, die zit in het Windows Live Essentials pakket van Microsoft ingesloten. Wat betreft kantoorsoftware zou ik nooit open-source kiezen, closed-source is dan toch iets betrouwbaarder. FTP, scripting editor of SSH programma open-source is prima maar kantoorsoftware, besturingssystemen e.d. schaf ik altijd gewoon aan; heb je meer zekerheid en garantie op een snelle afhandeling van bugs/fouten.

• Een outlook mail account is gratis.
    Het programma Office Outlook van Microsoft is daarentegen niet gratis. Je kunt een proefversie van de MSDN website van Microsoft downloaden.
    Wil je de software overigens blijvend gebruik dan zal je hem toch moeten kopen (er zijn natuurlijk ook andere wegen).

Als je bijvoorbeeld ICT student bent kun je Office 2010 gratis downloaden via Dreamspark (als je hogeschool/universiteit daarbij is aangesloten).
    Je kunt het eventueel ook via andere websites met studentenkortingen krijgen als je student bent.
    Of je kunt hem natuurlijk illegaal downloaden, maar dat is aan jou of je goede software wilt supporten of niet.

Microsoft heeft zelf een paar pakketten:
    Office 2013 voor Thuisgebruik en Zelfstandigen (Word, Excel, Powerpoint, Onenote & Outlook) €269,00
    Office Professional 2013 (Word, Excel, Powerpoint, Onenote, Outlook, Publisher, Access) - €539,00
    Office Outlook 2013 Los - €135,00

Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

• Iedereen bedankt!.

Ik heb net besloten om Outlook dan toch te kopen.
    Ik Heb nog andere referenties gekregen en ze zijn toch zeer positief.
    Verder ben ik nu net begonnen met Outlook.
    En het is echt wel de moeite waard. Het officie pakket is op zich nog goedkoop met wat je krijgt.
    Maarja..., Mij hoor je niet klagen!

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!