Gezocht: vrijwillige creatieve denkers.

  • Hallo ICT'ers,


    Ben een aardig lange tijd niet meer op deze site geweest en actief geweest in de ICT wereld. Nu wil ik er lekker tegenaan en een leuke 2D spel ontwikkelen!


    Het programmeren en ontwikkelen van de spel ben ik voornamelijk mee bezig.


    Nu ben ik zo ver aangekomen dat ik al kan beginnen met het maken van de game, alleen het probleem is wat voor game ga ik maken en hoe wil ik dit leuk maken voor iedereen?


    Daarbij hoop ik dat een van jullie mij hierbij kan helpen, en een leuke spel bedenken en opschrijven. Hierbij heb ik 1 a 2 creatievelingen nodig.
    Ook gaan we dit spel binnen 2 a 3 weken online zetten, om het in een klein groepje uit te testen en feedback te vragen.


    Heb je zin om een leuke spel te bedenken? Ben jij creatief?
    Stuur me dan een pm en wie weet heb je een leuke spel bedacht voor jou en je vrienden!


    ps. Natuurlijk kan je een vergoeding verwachten als jou bedachte spel veel bezoekers trekt, maar het gaat er vooral om dat je het doet voor de lol en een leuk spel bedenkt!


    Groet,
    Ismaïl

  • Je bent niet de eerste die met dit idee komt en ook zeker niet de laatste. 2 à 3 weken lijkt mij heel krap om een goed werkend spel te krijgen. Bij een beetje spel praat je al gauw over duizenden regels code. Vele komen er na een week ook achter dat het misschien toch te veel werk is en stoppen dan. But who am I to judge?


    Heb je een onderwerp waar het spel over moet gaan? Wil je een (overdone) maffia spel maken of iets anders?

  • Je bent niet de eerste die met dit idee komt en ook zeker niet de laatste. 2 à 3 weken lijkt mij heel krap om een goed werkend spel te krijgen. Bij een beetje spel praat je al gauw over duizenden regels code. Vele komen er na een week ook achter dat het misschien toch te veel werk is en stoppen dan. But who am I to judge?


    Heb je een onderwerp waar het spel over moet gaan? Wil je een (overdone) maffia spel maken of iets anders?


    Even ter informatie, qua code ben ik hiermee al sinds ongeveer september 2012 mee bezig alleen aan gewerkt. Ben een tijdje mee gestopt en nu wil ik weer verder.
    De codes heb ik zelf getypt, inclusief een level editor. Het gaat om een 2d browser spel.


    Dus qua code hoeft de creatieveling niks te doen.


    Ik heb nog geen onderwerp, en ik weet nog niet wat het wordt. Vandaar dat ik ook een creatieveling nodig heb die met me een idee wilt uitwerken.


    update: heb net bij de todo lijst van vorige jaar deze datum gevonden 27-08-2012
    Dus sinds augustus ongeveer.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!