• ik heb kvk nodig voor betaalsysteem van mollie ideal en paysafecard

Alleen voor een betaalsysteem zou ik het niet doen, je moet vele zaken in orde krijgen wil je niet in de problemen raken.
    Nu je 13 jaar bent is het ook niet verstandig, beter is als je nog 3 jaartjes wacht of nog beter 5 jaar.
    Dit omdat je op 13 jarige leeftijd ander dingen aan je hoofd hebt, je moet bijvoorbeeld een accountant zoeken en ook een zakelijke rekeningen openen.

Willem werd op 16 jarige leeftijd niet serieus genomen bij een bank, laat staan als je als 13 jarige daar aankomt.
    Ik zou dus beter even wachten, tot dat je alles goed hebt uitgevogeld en hebt besproken met je ouders.

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Er zijn wel vervangers, maar volgens mij heb je voor allemaal, als je Ideal wilt aanbieden, KVK nodig.

Wat je ook kunt doen is, als iemand met Ideal wilt betalen, hem jouw laten contacteren en dit dan privé afhandelen.
    Ik weet niet of dit legaal, handig is het zeker niet aangezien het voor jouw leden niet prettig is.

• Ook moet je je even goed bedenken of dit echt is wat je wilt. Het klinkt nu misschien leuk in je hoofd, maar als je ziet wat er allemaal aan vast zit.. Het is gewoon niet iets waar je aan kan beginnen en als je het dan toch niet leuk vind gewoon kan laten vallen. Er zitten gewoon bepaalde verantwoordelijkheden aan.

• Hoi Menno,

Ik ken je van andere fora en het is hier zeker wél een stuk professioneler dan het forum waar ik jou van ken. Denk goed na over hoe en wat je wil gaan verkopen. Stel gewoon een simpel plan op. hoe ga ik leden krijgen, waar investeer ik en en wat hou ik over? En waarschijnlijk moet je de zakelijke rekening door je ouders laten openen. aangezien jij geen 18 bent.

• Ik ben samen met een ander lid hier op het forum (die ik al m'n hele leven privé ken) net als Willem op 16 jarige leeftijd begonnen als vennootschap onder firma. De Rabobank is zeker de beste keuze, ze zijn wellicht ietsjes duurder dan de rest maar daar krijg je wel zekerheid en ervaring voor terug (en service natuurlijk). Zoals anderen ook zeggen: denk goed na of je het waard vind om voor iDEAL een KvK-inschrijving aan te schaffen en zorg er daarnaast ook voor dat je ouders weten wat je aan het doen bent. Bel ook zeker even de belastingdienst op om informatie in te winnen, over het algemeen helpen ze je daar graag!

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!