Verkoop VPS met DirectAdmin lifetime licentie

• Geachte,

Ik ga zelf verhuizen van provider maar heb altijd met plezier bij Gerwim (Evixo) gezeten, nu heb ik daar een VPS lopen met een DirectAdmin lifetime licentie.
    Deze wil ik bij deze verkopen aangezien opzeggen nutteloos is en iemand anders er plezier aan heeft.

Een lifetime licentie kost normaal gesproken € 50,00

Ik doe deze VPS server weg, echter dienen de contact gegevens wel even gewijzigd te worden voor het account.
    Alle afhandeling doe ik met Gerwim verder zodat jij geen problemen hiermee krijgt.

Onderstaande bijlage is wat informatie over de VPS die je krijgt, hier zitten overigens 6 IPV4 addressen bij, IPV6 durf ik niet te zeggen maar zijn er meer dan 30 voor zover ik weet.

Bieden vanaf €30,00

Buynow: € 40,00

Betaling zal via Factuur gaan, hier zijn dus wat gegevens voor nodig maar die worden discreet en prive geregeld, niet via een pm dat vind ik onpersoonlijk dus wil graag contact met de koper hebben.

• VPS wordt maandelijks betaald (€35,00) dit is uiteraard voor de koper, server is nog tot 05/03/2013 betaald.
    DirectAdmin licentie betaal je hier niet meer voor aangezien dit een lifetime licentie is en dus geen kosten meer heeft.

Je betaald enkel en puur nog voor de VPS met 6 IPv4 adressen, dit is €35,00 per maand.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!