PC Verkopen / Ruilen

  • Beste,


    Ik heb een DELL XPS420 met XPS minivieuwer
    Flatscreen 24 inch
    Met een 1,5 TB Opslagruime (2 Harde schijven)
    4GB RAM
    Videokaart van 2GB (Gaming videokaart)
    Besturingssysteem: Windows Vista (Orginele licentie)


    Nu wil ik deze graag verkopen, wat zou ik er ongeveer voor kunnen vragen?


    En als ik er in ruil voor een laptop wil, wat voor laptop type/specificaties zou ik er dan voor terug (moeten)/kunnen terug verwachten?


    Specifieke namen van videokaart etc weet ik niet, dit omdat ik ook niet de pc tot beschikking heb. Verblijf momenteel op een ander adres. Maar hopelijk kunnen jullie mij helpen?

  • gebruikte laptops zijn sowieso niet veel waard, ik denk dat je moeilijk een koper zult vinden. Zowat iedere jongere wilt er een nieuwe voor game-specs te kunnen halen. En alle oudere mensen gaan volgens mij ook eerder voor het zekere, ze kijken ook minder snel om naar 200 euro meer of minder lijkt mij. Zeker als dat hun zekerheid biedt. Een laptop leeft ook niet zo lang. Mijn laptop zit nu aan 3.5 jaar en ik begin het zwaar te merken..

  • @Alexjeee
    Ik heb een Gamer PC (Nvidia Cooler Master) deze was €550, met Windows 7, een 6 Core met 12GB DDR3 Ram (videokaart weet ik zo snel ff niet).


    Vista is sowieso al iets waar ik van zou balen aangezien Windows 8 al te koop is.
    En zoals Quitta al vermeld, een laptop gaat niet heel lang mee, de accu alleen al.
    Mijn laptop is ongeveer 3 jaar nu, me accu is al dood, werkt verder nog wel heel goed maar begint al af te takelen.


    Je hebt tegenwoordig veel kasten al voor een prikkie, al zeker als je dit zelf in elkaar zet.
    Maat van me heeft een V8 Processor (hele goeie GamePC heb ik gehoord) hij heeft alles zelf besteld en erin gestopt bespaarde hem al ruim €300.


    Punt is dus dat je niet zo snel meer een hoofdprijs kan vragen voor een Laptop/pc, ze zijn goedkoper geworden.

  • Beste,


    Ik heb nu betere gerichte specificaties die betrekking hebben tot wat er in de computer zit. Misschien dat jullie er dan een betere prijsopgave voor kunnen maken?


    XPS 420 PREMIUM QX9650 QUAD CORE PROCESS
    MEMORY 4GB DUAL CHANNEL DDR2 800MHZ [4X1
    19-IN-1 BLUETOOTH MEDIA CARD READER
    HARD DRIVE 1.5TB SERIAL ATA RAID 0 STRIP
    4X BLU-RAY DVD+/-RW (READ/WRITE) DISC DR
    DISPLAY : 24IN E248WFP EUROPEAN BLACK WI
    GRAPHICS 1GB ATI RADEON 3870 X2 GRAPHIC
    SOUND BLASTER X-FI XTREME GAMER PCI SOUND
    TV TUNER PCIEX1 CARD WITH REMOTE CONTROL
    WIRELESS : INTERNAL WIRELESS 802.11N PC
    OPERATING SYSTEM : DUTCH WINDOWS VISTA Home
    DUTCH MICROSOFT OFFICE 2007 BASIC


    Ik hoor graag van jullie! :)


    Groetjes,
    Alex

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!