WP backlink checker plugin

• Beste allen,

Ik ben voor mijn WordPress pagina's opzoek naar een goede (automatische) backlink checker,
    De wensen die ik hierin heb zijn:
    Verplicht:
    - handmatig toevoegen van te checken links (of automatische selecteren uit de link sectie)
    - makkelijk overzicht of link nog terug te vinden is.

Handig:
    - automatische gehele website crawl
    - overzicht per e-mail.

Ik heb er al enkele uit geprobeerd, maar deze werkten of niet geheel naar zin, of moest ik uiteindelijk uit een .csv bestand lezen of de links er stonden. Of werd ik bij het activeren door mijn Host aanbieder tijdelijk van de server geband.

Is er iemand hier op de website die ervaring heeft met een bepaalde WP plugin die bovenstaande (gedeeltelijk) kan uitvoeren?
    Of ken jij er eentje die het niet geheel zoals hierboven doet, maar volgens jou toch handig is/werkt?

Bij voorbaat dank, voor de info,
    Met vriendelijke groet,
    Mathijs Lormans

Met vriendelijke groet,
    Mathijs Lormans

Designer / Sustainability expert: Lormans Design
    Design, Engineering and Development
    Bouwkundig ontwerp, tekenwerk, advies en projectmanagement!
    3D modeling en 3D printing

• Ik heb soort gelijk script, controleert aan de hand van opgegeven backlink pagina of de link er staat en of er niet een rel="nofollow" in staat.
    WP heb ik zelf ook ervaring mee, dit zou dus geen probleem moeten zijn, is dit alleen voor je back-end nodig of wil je dit ook front-end?

Verder wil ik graag je budget hiervoor weten, mag per PM hoeft niet persee openbaar.

• Beste Fils,

Budget is 0 euro, aangezien er ook gratis plugins aanwezig zijn ;) die wel willen werken :P
    Ik ben vandaag nog eens kritisch naar gaan kijken & kwam uiteindlijk tot de conclusie dat de volgende plugin doet wat ik wil, enkel op een andere manier dan gedacht,

De plugin myLCO.
    http://wordpress.org/extend/plugins/mylco/
    Je dient een aparte categorie in de link sectie van WP te maken speciaal voor deze plugin.
    Hier zet je alle websites in, waarvan jij de backlink wenst te controleren.
    Vervolgens voeg je voor al die websites de pagina toe waar jou backlink zou moeten staan.
    Deze controleert vervolgens of dit ook het geval is.
    Enkel valt hij nog over het verschil van: http://www. & http://
    maar dat is een kwestie van ervoor zorgen dat je backlinks juist gevormd zijn.

het voordeel van deze plugin, is dus dat je vanuit 1 website (in mijn geval mijn portfolio) voor meerdere andere sites (mijn projecten) de backlinks kunt controleren. Tevens kun je overal de contact informatie, contactpersoon & email adres toevoegen.

Indien iemand elders nog een (reeds ontwikkelde) plugin kent die volgens hem/haar beter werkt graag melden.

Met vriendelijke groet,
    Mathijs Lormans

Designer / Sustainability expert: Lormans Design
    Design, Engineering and Development
    Bouwkundig ontwerp, tekenwerk, advies en projectmanagement!
    3D modeling en 3D printing

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!