Beste leden,
Ik ben bezig met mijn belsysteem van mijn crime , maar ik weet niet waar ik de $bellenid op targetpay kan vinden.
ik snap het even niet weet iemand hier antwoord op.
Alvast bedankt
Beste leden,
Ik ben bezig met mijn belsysteem van mijn crime , maar ik weet niet waar ik de $bellenid op targetpay kan vinden.
ik snap het even niet weet iemand hier antwoord op.
Alvast bedankt
Is je layout code, als je ingelogd bent volg je deze weg:
- Tab "Mijn account"
- Linkermenu optie "Subaccounts/layouts"
Daar staat als ik me niet vergis de juiste code voor je belsysteem om alles op jou account te krijgen.
ja oke heb ik gedaan maar moet ik de rest van de codes ook aanpassen want snap daar niet veel van
OOP is lastig als je het niet kent. Ik zou toch naar documentatie kijken. Ik ben er nu ook mee bezig.
bramieboy100
Je moet het hem niet moeilijker maken dan het is, hij hoeft alleen de $irtlo code te wijzigen voor de rest kan je de API bestanden gewoon toevoegen en voorbeelden overnemen.
Er is dus helemaal niet veel denkwerk nodig aangezien je alles voorgeschoteld krijgt, de OOP gedeelte is alleen de verwerking waar hij verder niets hoeft te wijzigen om het werkend te maken.
Hallo,
enige waar ik niet uit kom is dit
http://api.targetpay.nl/payment/checkpayment.asp?rtlo=38474&paycode=$betaalcode&payline=$nummer&country=$landcode
dan die code van 38474 deze komt uit bellen voor 250 credits deze nummer staat ook bij smsvan 50 credits daarom snap ik dat niet
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!