Nieuwe hompagina check

• ik heb na 2 jaar mijn homepagina veranderd, van de kleuren donker (zwart/wit) ben ik nu gegaan naar het verlichten thema (blauw/wit/grijs), want dit is anno 2013 modern.
    het lay-out heet simpel maar functioneel.

ik hoor graag jullie mening.

http://www.crime-ware.nl/?language=1

er zijn 2 talen engels en nederlands.

De website is een menu die wijst naar andere websites van mij dat is het een menu dus geen super website het is alleen een menu.

mvg eeyk.

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • oké bedankt voor je 100% respectvol en opbouwend bericht.

uhm ik heb alleen 3 dingen aan te merken.

1. pocketmonsters is geen crime game.
    2. ik heb genoeg hits en durf met jou te wedden dat ik er meer dan jou heb perdag.
    3. ik heb maar 1 criminals game gehad in 2007 deze is gestopt.

• Je website ziet er niet uit. Het ziet er on professioneel en slordig uit. En nodigt mij niet uit om verder te kijken maar direct weg te klikken. En dat je meer bezoekers hebt dan iemand anders wilt niks zeggen dat je beter bent. ( Een lachertje. 1 like op fb. En 47 volgers op twitter.)

Maar om eens eerlijk verder te kijken ondanks dit zonde is van de tijd. je laat ons je website zien.. Leuk
    The news page is underconstruction.
    The Contact page is underconstruction.

Ook mooi in het Nederlands op de Nederlandse versie.

En waarop slaat deze website? Lijkt me een onzinnige website? Nutteloos dus.

• Het is een menu? je kiest naar welke je wil gaan.

Pocketmonsters.nl/
    Game-ware
    Adverteren
    Vnd projects
    GameCard shop
    Wonderworlds.

meer is het niet het is een menu.

en 1 like en 47 volgers is vrij logisch ik heb de facebook sinds gisteren en de twitter heb ik nooit op de website gehad.

Qua paginaviews ga ik graah de competitie met je aan Schryvers.

• Het was om de weddenschap aan te gaan niet om iemand jaloers te maken.
    Verder wil ik graag meer opbouwende kritiek waar ik wat mee kan.

Met het ziet er niet uit kan ik niks zeg wat er verbeterd kan worden designen is niet mijn sterkste kant.

Btw Schryvers hoe kun je mijn pocketmonsters spel afkraken als je niet eens de design heb kunnen zien. ?(

• Sorry, maar ik ben ook geen fan van de huidige layout.
    Een betere banner/logo die meer met de achtergrond inblend zou al een hele verbetering kunnen bieden.
    Ook ipv screenshots van je webpagina te tonen in de slider, zou ik meer aantrekkelijke afbeeldingen gebruiken.

• Oke als ik zo duidelijk moet worden:

1. De slider afbeeldingen zijn uitgerekt, is totaal niet mooi.
    2. Verhouding header is echt niet mooi, snap de logica daar ook niet van..
    3. Footer idem dito, ook daar snap ik de logica niet van..
    4. Menu is totaal niet netjes, vind ik niet bij de content passen.
    5. De meta (robots "all") doet helemaal niks, onderzoek gedaan ? http://www.robotstxt.org/meta.html
    6. De taal "Netherlands" bestaat niet, hiervoor gebruik je of "Dutch" of gewoon "Nederlands".
    7. Je header zegt (10 jarig bestaan), bij SIDN zegt hij 2007-12-06..
    8. Om nog maar even over je overige Engelse termen te zwijgen.

Zoals eerder aangegeven, zorg eerst dat je website in orde is voordat je zoiets laat zien, want dan kan je negativiteit verwachten...

• Sorry hoor, maar wat is dit voor kinderachtige reactie? Als iemand je niet helpt moet je gewoon niet reageren, hier bereik je niets mee.

Wat betreft de kritiek:
    - Gooi dit weg en begin opnieuw.

Zoals je ziet is opbouwende kritiek niet mogelijk bij zulk soort websites.

• Als webdesigner weet ik als geen ander hoe vervelend het is om te horen te krijgen dat iets totaal niet mooi is, terwijl je er wel moeite en tijd hebt ingestoken.

Echter moet ik helaas ook bij de conclusie blijven die Cas heeft gemaakt. Deze layout is niet meer van deze tijd en heeft helaas ook weinig aanzien.

Probeer te kijken naar andere layouts en met name naar de technieken die binnen deze layouts zijn gebruikt. Mocht je hier niet uit komen, raad ik je aan om een webdesigner in te huren!

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!