Rondvraag framework

• Hallo iedereen,

Ik had graag eens rondgehoord of jullie gebruik maken bij jullie scripts van frameworks.
    Na enkele criminal-scripts bekeken/gedownload te hebben, merkte ik op dat deze allemaal niet echt de beste voorbeelden van clean-coding zijn.
    HTML wordt gewoon gemixt in echo's, geen filtering van input en output in de databases,...
    Een php-framework kan dit allemaal verhelpen door o.a. de MVC aanpak en libraries.

Nu wou ik eens horen of jullie frameworks gebruiken, hoe jullie daar tegenover staan.
    Indien jullie ook frameworks gebruiken, welke raden jullie dan aan?

Eventueel wou ik ook eens rondhoren of mensen geintresseerd waren in een criminal-php framework, wat ik al een tijdje plande te maken..

Quitta

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Ik werk altijd met een framework voornamelijk CodeIgniter. Helaas loopt CodeIgniter wel een beetje achter met de huidige preformance op het gebied van Php 5.3 en hoger.
    Inmiddels werk ik ook aan een eigen framework alleen deze raad ik je nog niet aan omdat deze gewoon functionaliteit mist. Wanneer deze klaar is voor gebruik zal ik deze aanraden deze is namelijk 3 keer sneller dan CodeIgniter.

Benchmark mijn framework
    17-12-2012 - 1928 requests in 30 seconden (PhpBakery), 577 requests in 30 seconden (CodeIgniter 2.1.3)
    09-01-2013 - 1900 requests in 30 seconden (PhpBakery), 580 requests in 30 seconden (CodeIgniter 2.1.3)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!