foute link

• hallo ict

ik heb een probleem met deze link

Stroom:

<a href="energiefabriek.php?x=1&&stroomaan=$naam"><b>aan</b></a>

ik denk dat daar iets fout mee is het zet het niet naar de database

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Dan is deze nog niet aangemaakt. Je kan iets niet aan of uit zetten als deze niet aangemaakt is. En deze script maakt er niet eentje aan. Dus je kan via een andere script een aanmaken als die er is.. En zo niet via de database met de hand

• Deze link heb je gepost:

PHP
    <a href="energiefabriek.php?x=1&&stroomaan=$naam"><b>aan</b></a>

Hij zoekt dus naar een stukje waar de stroomaan word opgehaald:

PHP
    $dbres55 = mysql_query("SELECT * FROM `clans` WHERE `name`='{$_GET['stroomaan']}'");

Daarin kijkt die als die al aan is. En als jij het mag veranderen.

Vervolgens gaat hij verder:

PHP
    mysql_query("INSERT INTO `messages`(`time`,`IP`,`from`,`to`,`subject`,`message`) values(NOW(),'{$_SERVER['REMOTE_ADDR']}','*site*','$member->login','Energietoevoer',' 
    De owner van energiecentrale uit $land1 heeft de familie weer stroomtoevoer gegeven. 
    De familie krijgt nu weer stroom en kan daardoor weer uurloon produceren 
    ------------------------------------------------------ 
    Automatisch familiebericht is gestuurd door [B][color=red]site[/color][/B] van [B][color=red]{$data->login}[/color][/B] op $date')"); 
    mysql_query("UPDATE `clans` SET `energieban`='2' WHERE `name`='$stroomaan'");

Daarin update hij

PHP
    mysql_query("UPDATE `clans` SET `energieban`='2' WHERE `name`='$stroomaan'");

Dus even snel gekeken. Heb je of geen clan. Of je energie ban is al 2.. Of je hebt de rechten niet.. Maar in de tabel clan kan je het veranderen..

Ken verder het script niet. En wat er in de database staat. Je moet even kijken naar wat hij linkt. En dan nazoeken als deze mogelijk heden daadwerkelijk kunnen worden uitgevoerd.

• ja als ik het op 2 zet heb ik uurloon en als ik het op 1 zet staat uurloon uit

maar als ik op aan klik moet het in database op energieban = 2 staan maar dat doet die niet

daarom vroeg ik of mijn link wel klopte

maar moet er normaal ni zo iets bij staan if(isset($_POST['stroomaan'])

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!