Omdat niemand heeft gereageerd op het topic om een fake follower check script te maken heb ik besloten hier zelf tijd voor vrij te maken, maar waaraan herken je nu een neppe of een echte follower?
Robin
Omdat niemand heeft gereageerd op het topic om een fake follower check script te maken heb ik besloten hier zelf tijd voor vrij te maken, maar waaraan herken je nu een neppe of een echte follower?
Robin
Als die follower regelmatig tweet dus elke week ong. en die tweets zijn niet gekopieerd (niet hele algemene zoals ik ga eten) kun je er meestal vanuit gaan dat dit een echte follower is. Ook kijken of die follower alleen maar deze berichten plaatst dus telkens herhalen.
Indien een follower "fake" is volgt die follower 600 mensen terwijl die zelf maar 1 volger heeft.
Verder heeft de follower bijna geen tweets of tweets van een lange tijd geleden.
Hierop kun je dit baseren.
Als die follower regelmatig tweet dus elke week ong. en die tweets zijn niet gekopieerd (niet hele algemene zoals ik ga eten) kun je er meestal vanuit gaan dat dit een echte follower is. Ook kijken of die follower alleen maar deze berichten plaatst dus telkens herhalen.
Ehm ik tweet bijna nooit en soms als ik iets tweet is het een geinige quote van internet (gekopieerd dus), betekent dit dat ik een neppe follower ben. Ik ben gewoon niet zo doelloos dat ik er letterlijk om de minuut ga neerzetten wat ik aan het doen ben.
Ik zie daar de nut niet van in.
Maar bots kunnen random een persoon uitkiezen en daar random een tweet uitkiezen die ze dan weer plaatsen.
fake followers volgen vaak belachelijk veel mensen maar hebben zelf heel weinig volgers. hierdoor vind ik het meteen al weer verdacht.
Nog meer kenmerken? Of zijn dit alle?
Dit zijn ze volgens mij allemaal.
Vergis je niet of een account een avatar/profiel plaatje heeft,meestal hebben "fake" followers wel een profiel plaatje maar dit zegt niks.
Hmm als ik een fake-follower bot-army zou maken zou ik tenminste zorgen dat ze er echt uitzien. Dan kan je evengoed ze een redelijke profielfoto geven en de bots onderling laten volgen.. Maarja..
Meestal heb ik zelf allemaal engelse/amerikaanse volgers. Dan weet ik gelijk dat het fake followers zijn.
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!