[GEZ] goede scripter

• Beste webmasters,

Voor een nieuw uniek project ben ik op zoek naar iemand die heel goed text-based spellen kan scripten, denk maar aan een maffiaspel
    Maar het is zeker geen maffiaspel, het is een ander onderwerp waarvan er bij ons nog geen spellen over zijn (denk ik).

Dus ben je bereid om eens aan een nieuw project te werken met veel potentieel, neem dan zeker contact met me op!

Ps: dit is de broer van banditweb, om een of andere reden kan ik zelf geen account meer maken..

Mvg

EDIT: Eers stond het in het foute forum, vandaar dat je het misschien voor een tweede keer tegenkomt, mijn excuses hiervoor..

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Uiteraard ga ik hier niet in het openbaar uitleggen wat het principe is van het spel, maar ik zal toch proberen zo duidelijk mogelijk te zijn..

Het is een spel waar mensen ook misdaden moeten doen, power moeten krijgen en aanzien verwerven, net zoals bij de vele maffiaspellen die er zijn..

Waarom zou dit spel meer succes hebben dan de duizenden maffiaspellen? Aangezien er nog steeds veel mensen zijn die graag maffiaspellen spelen maar die je niet kan overhalen om het zoveelste klassieke maffiaspel te spelen, denk ik dat als je er bovenuitsteekt doordat je veel origineler bent en het eens iets helemaal anders is, dat je die spelers wel kan overhalen om dit spel te spelen.. Ik heb eens gekeken en in het nederlands bestaat er nog geen enkele game met hetzelfde principe als ik in gedachten heb..

Het is niet supermoeilijk om te maken, maar wel veel werk aangezien je niet gewoon een source kan downloaden en die debuggen.. Maar het is +- evenveel werk als een maffiaspel helemaal zelf scripten vanaf 0..

Moet ik over iets nog meer uitleg geven vind je, vraag het dan hier maar en dan zeg ik het wel ;)

• Dat is idd een goed vooruitzicht.

Maar een "goede scripter" zal niet zomaar voor een 50/50 gaan.
    Ik denk dat het interresantste is, dat je een startbudget hebt,

Met een aanbetaling zal je denk ik veel meer kans hebben dat iemand zijn tijd erin wil steken.
    Dan dat je niets gaat geven en enkele een "belofte" maakt van een 50/50 deal.

• Hoe worden de afspraken gemaakt?
    Werken we met een contract?
    Wie doet wat voor werk?

Afspraken kunnen gemaakt worden zoals de desbetreffende dat wilt en uiteraard zal er met een contract gewerkt worden. Over de verdeling van het werk moet uiteraard gesproken worden..

En over het startersbudget wat J.hermans terecht aanhaalde moet ik jammer genoeg zeggen dat ik dat helaas niet kan bieden maar ik snap dat de zoektocht hierdoor wel moeilijker wordt..

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!